5 Reacties

2 jaar geleden

Ach wat vervelend!! Het breekt je moederhart als zoiets gebeurd! Maar het gebeurd zo snel, ligt echt niet aan jou!!! Onze dochter rende door het huis en ik zat op de salontafel en mijn moeder op de bank. Ze stootte haar voetje tegen de tafel, viel met haar kin op de rand. Sneetje net onder haar lip. Nu zit er een klein littekentje. We zaten er letterlijk bij en nog gebeurde het. Voel je vooral niet schuldig!!

2 jaar geleden

Hier meneer ook al Paar x van de bank gevallen. Hij weet nu hoe hij er op kan klimmen ( via kachel, vensterbank en dan hop De bank in. Alleen het eraf gaan moest hij leren. 4 x voorover op z’n hoofd gevallen. Is sneu, maar hier was het troosten kus erop en meneer ging weer proberen🙈 Net als een zeef pakken uit de la en dan denken dat je met 2 benen erin kan staan en dan gaan lopen😵‍💫 Weer een buil. Of aan de wasmachine deur gaan hangen en dan achterover klappen. ( dat was eens maar nooit meer) Ook al 3 x een tand door de lip gehad. En weet nog niet hoe dat gebeurt is, hij heeft bij niet 1 gehuild🤷‍♀️ Kwam aanlopen met bloed druppen uit z’n mond 😱 Hard mannetje hier Opgroeien gaat met vallen en opstaan. 😊

2 jaar geleden

Hier ook al meerdere malen. En dat omdat hij de kussens eruit gooit en daarna er weer in wilt trekken. Ook wilt hij hier op zijn tippen lopen.. en dan voorover gebogen armpjes naar achteren (ninja-style) zo ook al veel malen HeadFirst op de grond gegaan. Tandjes door de lip/tong hebben we ook paar keren gehad. Omdat hij onhandig was in de buurt vd salontafel. Het zijn stuiterballen. Ik ben 1x toch naar de wachtpost gegaan (zondag gebeurd) omdat hij met zijn hoofd tegen de hoek vd salontafel was gegaan en dat aan zijn oogje.. zijn oogje was ok, nu heeft ie een klein littekentje op zijn ooglid.

2 jaar geleden

Wij hebben hier een Stef stuntpiloot.ze valt super vaak. Wij gebruiken vallen en stoten zalf..dan worden de plekken minder/niet dik en blauw. En die kleintjes. Die vergeten het zo weer (en beginnen opnieuw)

VRIEND

2 jaar geleden

ow herkenbaar. De eerste keer dat dit gebeurde ook de huisartsenpost gebeld. Terwijl ik eigenlijk wist dat het wel goed was maar mamma had even geruststelling nodig 😁, en dat hebben ze telefonisch ook gegeven. Maar is zo schrikken. Dochter was al lang weer vrolijk (met buil) aan het spelen voordat de schrik bij mij voorbij was. Het leven gaat met vallen en opstaan!