7 Reacties

één jaar geleden

Wekadvies is vaak na twee uur wakker maken. Was die allert na het vallen? Qua kletsen en weten waar hij was enzo. Gewoon een beetje extra in de gaten houden en als je het niet vertrouwd kan je altijd even bellen. En laten checken. Het is belangrijk dat je je er goed bij voelt. Dit soort dingen gebeuren helaas gewoon. Niet te schuldig voelen, ♡

één jaar geleden

Ach, wat zielig. 😔 Ga naar de dokter met hem. Beter een keertje te veel dan een keertje te weinig.

één jaar geleden

Reactie op Elinemdv

Wekadvies is vaak na twee uur wakker maken. Was die allert na het vallen? Q ...
Tis echt heel snel gegaan. Ik had hem Verschoond en een zetpil gegeven omdat hij dus moest slapen. Stond die op ging hij de trampoline is ( ik was ondertussen even de luier weggooien ). Het gebeurde echt in 1 min dat hij erin ging en eruit vloog. Ik heb hem getroost en daarna ging hij dus meteen naar boven lopen om te slapen. Qua kletsen, hij praat nog niet dus kon/kan ik hem niet vragen. Dankjewel 🫶

één jaar geleden

Reactie op angel90

Tis echt heel snel gegaan. Ik had hem Verschoond en een zetpil gegeven omda ...
Het gebeurt altijd heel snel, maar het is een kind en jij bent ook gewoon een mens. Ongelukken gebeuren helaas gewoon. En bij twijfel mag je voor een kind altijd bellen! Uberhaupt, maar kinderen zijn wat dat heel goed verzekerd altijd.

één jaar geleden

Het belangrijkste is om je kind goed in de gaten te houden en te kijken naar zijn/ haar gedrag. Is je kind meteen gaan huilen na de val of is hij even bewusteloos geweest? Is je kind suf of in de war? Heeft het hoofdpijn? Moet het de hele tijd overgeven? Komt er bloed of vocht uit een oor? Is er een wond zichtbaar? Ook als je kindje deze of enkele van deze symptomen niet meteen maar op een later moment gaat vertonen, dan is het goed om contact op te nemen met een arts. Bij een val hoger dan een meter geldt dat ook.

één jaar geleden

Hoe gaat het nu?

één jaar geleden

Reactie op Boterbloem4321

Hoe gaat het nu?
Bedankt voor t vragen. Lijkt goed te gaan. Heeft niet gebraakt etc. Hopelijk blijft t goed 🫶