18 Reacties

2 jaar geleden

Ja hoor, gebeurt hier ook! De eerste keer voelde ik me zo schuldig!! Ik keek ernaar en mijn man stond ernaast🙈 Maar onze dochter is heel erg goed in het opzoeken van grenzen! Ze ging laatst voorwaarts richting het einde van de bank. Ik bleef zelf gewoon aan tafel zitten en waarschuwde haar dat ze 'andersom' van de bank af moest. Ze weet heel goed dat ze er achterwaarts af moet. Ze keek me aan, grijnsde en trok zichzelf voorwaarts van de bank af. Kop op de harde tegels en een koprol erachteraan. Huilen en een bult op de kop. Ik heb haar wel getroost, maar ook gezegd eigen schuld dikke bult. Weet dus dat ze zichzelf ook heel goed op die manier pijn kunnen doen😊

2 jaar geleden

O ja bank al eens en vorige week van bed, die van het bed kwam wel wat hard aan en was ze ook echt van overstuur. Mijn dochter is echt een klimmer en klimt echt overal op, soms is ze me te snel en is het al te laat voor dat ik het heb gezien . Voel je niet schuldig het overkomt iedereen

2 jaar geleden

Ja hier 2 keer op een dag🙈 komt omdat hij opeens van de bank sprong en de eerste keer goed terecht kwam, dus daarna dacht hij dat dat prima kon

2 jaar geleden

Van de week viel hij ook van de eetkamerstoel terwijl ik net even weg keek. Ik voelde me ook zo rot, maar gelukkig na eventjes huilen was hij weer de oude. Je hoeft echt maar een seconde weg te kijken en er kan iets gebeuren, dat maakt je geen slechte moeder hoor!

2 jaar geleden

Zo fijn jullie reacties! Heel erg bedankt. Goed te lezen dat dit dus vaker gebeurd 🤭😊

2 jaar geleden

De bank, de stoel, het bed, de stoep.. ja hoor! Ik heb standaard die VMS vallen en stoten zalf in m'n tas mee. Heb een echte klauteraar van een jongen. Eerste keer voelde ik mij rot maar inmiddels lach ik als hij ook lacht. En anders een dikke knuffel met een kus als hij een flinke klap maakt.

2 jaar geleden

Hier ook met enige regelmaat denkt hij voorover iets van de grond te pakken... helaas. Lukt nog steeds niet. 🙄

2 jaar geleden

Herken het gevoel, maar het is hier inmiddels al zo vaak gebeurt dat ik het niet kan tellen. Gisteren 2x van de bank en 1x tegen de deur. Vorige week in het zwembad achterover van het glijbaan trapje. Paar weken geleden trok ze de hele kinderstoel ondersteboven toen ze erin wilde klimmen. De zieligste was het wipstoeltje. Ik had tegen mijn man gezegd: "Opbergen dat ding, ze is er nu te zwaar voor, mag ze niet meer in!" Wat doet manlief. Gaat in de tuin bezig en zet haar in het wippertje op de tegels...🤬 Wat was ik kwaad!

2 jaar geleden

Hier ook een keer gebeurd. Ze loopt over de bank heen en valt eraf als ik even niet op let🫢. Nu mag ze niet meer over de bank lopen, maar ze doet het nog steeds🙄. Een blauwe bult, nu gelukkig al weg.

2 jaar geleden

Reactie op Voldemort

Herken het gevoel, maar het is hier inmiddels al zo vaak gebeurt dat ik het ...
Ach ja die ongelukjes zitten in een klein hoekje. Echt binnen een paar seconden liggen ze ineens op de grond. Wat een ontzettend mooie kijkers heeft ze zeg😍

2 jaar geleden

Reactie op Hellobabie

De bank, de stoel, het bed, de stoep.. ja hoor! Ik heb standaard die VMS va ...
Wat doet die vsm zalf? Lijkt mij voor hier namelijk ook erg handig🤭

2 jaar geleden

Ohhh maak je niet druk!! Hier wordt ook regelmatig de stuntpiloot uitgehangen! Hoort ook wel een beetje bij de leeftijd hoor.. grenzen opzoeken, klimmen en klauteren.. even troosten en weer door!

2 jaar geleden

Het gaat met vallen en opstaan. Hier laatst de 1e bloedneus, vond het superszielig. Zij was snel getroost en speelde alweer verder :-)

2 jaar geleden

Je bent niet de enige!! ❤ Zelf precies hetzelfde gehad.. ik zat even niet op te letten. Heb gejankt van schuldgevoel. Nu extra voorzichtig, maarja. Een ongeluk zit in een klein hoekje.

2 jaar geleden

Oh die van ons is ook zo'n klonterkont. Laatst in 1 week voorover tegen de tafel, op vakantie tegen de bolderkar en van de bank gevallen tijdens het lopen over de bank. Voorhoofd was net weer huidskleur ipv blauw. 😅 Gelukkig zijn de kleintjes het alweer snel vergeten en spelen weer rustig verder.

2 jaar geleden

Wow super mam dat dit nu pas voor het eerst is! Volgens mij was ze een maand of 10 toen ze voor het eerst van de bank viel. Hoe goed je ook oplet, je kan er niet altijd boven op zitten. En volgens mij wachten ze tot je even de andere kant op kijkt en dan doen ze snel iets waardoor ze vallen 😂

2 jaar geleden

Mijn zoontje valt elke dag wel van de bank🙈. Voordeel is wel dat ie er niet meer om hoeft te huilen en er om kan lachen.