20 Reacties
één jaar geleden
Hier stijgt het ook niet heel hard hoor, en als ze ziek is vliegt het eraf 😒 We zijn daarna echt met moeite bezig om het er weer aan te krijgen. Maar ze is energiek en vrolijk en slaapt goed dus ik maak me er maar niet te druk om.
één jaar geleden
Onze dochter ook van november 2 jaar en ook een stabiel gewicht sindsdien... 12,5kg. Ze heeft veel energie en eet goed, dus ik maak me geen zorgen 😌
één jaar geleden
Reactie op Lotje6
Ik moet vanmiddag toevallig naar consultatiebureau,dus ben benieuwd.. maar ...
Ons zoontje schommelt ook tussen dit gewicht. Maak mij er soms wel zorgen om, maar hij is niet een ontzettend goede eter maar ik zorg er sowieso voor dat hij niet te weinig binnen krijgt. Als hij ziek is is hij echt een mager mannetje. Ben benieuwd wat het cb zegt bij jou!
één jaar geleden
Volgens mij is dit helemaal niet raar. Kijk maar eens naar hoe de groeicurves nu lopen. Onze dochter is volgens mij rond de 11kg en we verwachten haar volgens de curve met 4 jaar op bijna 14kg.
één jaar geleden
Reactie op Deems1991
Ohh wat is mijn dochter een zwaargewicht in vergelijking bij jullie. Nu is ...
Ben je gek! Die van ons is 105cm en 16kg🤭
één jaar geleden
Meisje geboren vrijdag 13 november 2020
Donderdag naar bureau geweest 106 cm en 15,1 kg
VRIEND
één jaar geleden
Net weer afspraak bij cb gehad. Kleine meid van bijna 3 jaar is nu 88 cm en 13 kg. Netjes op haar eigen (-2) lijntje.
Wel onhandig met kleertjes doorgeven. Alle jongere kindjes (vooral jongetjes in onze directe omgeving) van ook meer dan jaar jonger zijn al in haar maat voorbij 🤷🏼♀️. Ach ja, klein maar fijn 🥰
één jaar geleden
Reactie op 2020mama
Net weer afspraak bij cb gehad. Kleine meid van bijna 3 jaar is nu 88 cm en ...
Herkenbaar haha. Haar nichtje van juni 2022 heeft dezelfde maat. 😅