20 Reacties

één jaar geleden

13,9 onze dame

één jaar geleden

Hier stijgt het ook niet heel hard hoor, en als ze ziek is vliegt het eraf 😒 We zijn daarna echt met moeite bezig om het er weer aan te krijgen. Maar ze is energiek en vrolijk en slaapt goed dus ik maak me er maar niet te druk om.

één jaar geleden

Onze dochter ook van november 2 jaar en ook een stabiel gewicht sindsdien... 12,5kg. Ze heeft veel energie en eet goed, dus ik maak me geen zorgen 😌

één jaar geleden

Ik moet vanmiddag toevallig naar consultatiebureau,dus ben benieuwd.. maar hij schommelt ook al een tijdje dus 11kg - 11,7kg.. Zwaarder heb ik hem nog niet gezien

één jaar geleden

Reactie op Lotje6

Ik moet vanmiddag toevallig naar consultatiebureau,dus ben benieuwd.. maar ...
Dus = tussen

één jaar geleden

Reactie op Lotje6

Ik moet vanmiddag toevallig naar consultatiebureau,dus ben benieuwd.. maar ...
Ons zoontje schommelt ook tussen dit gewicht. Maak mij er soms wel zorgen om, maar hij is niet een ontzettend goede eter maar ik zorg er sowieso voor dat hij niet te weinig binnen krijgt. Als hij ziek is is hij echt een mager mannetje. Ben benieuwd wat het cb zegt bij jou!

één jaar geleden

Volgens mij is dit helemaal niet raar. Kijk maar eens naar hoe de groeicurves nu lopen. Onze dochter is volgens mij rond de 11kg en we verwachten haar volgens de curve met 4 jaar op bijna 14kg.

één jaar geleden

Ons zoontje schommelt ook tussen dit gewicht. Maak mij er soms wel zorgen o ...
11,5kg. Hij is een kilo gegroeid sinds eind september. Lijntje liep prima.

VRIEND

één jaar geleden

Wij hebben ook een kleintje, alweer bijna 2,5 jaar. Maar ze ziet er gezond uit dus zal wel goed wezen 🙂. Ca 12 kilo en 87 cm.

één jaar geleden

Mijn dochter schommelt ook al heel lang tussen de 11 en de 12 kilo. Ze is verder gezond alleen een klein popje. Maak ik me ook vaak zorgen om maar het is niet anders!

één jaar geleden

Ohh wat is mijn dochter een zwaargewicht in vergelijking bij jullie. Nu is ze wel opk lang 😅 ze was de laatste keer bij het 2 jaar consult 94 cm en woog ze 14 kilo. Ik weet niet hoe het inmiddels is

één jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ohh wat is mijn dochter een zwaargewicht in vergelijking bij jullie. Nu is ...
Ben je gek! Die van ons is 105cm en 16kg🤭

één jaar geleden

Reactie op -Claire1234

Ben je gek! Die van ons is 105cm en 16kg🤭
Wow.. zo veel verschil per kind!

één jaar geleden

Meisje geboren vrijdag 13 november 2020 Donderdag naar bureau geweest 106 cm en 15,1 kg

één jaar geleden

Hihi wat een verschillen he! Hier van 28-10-'20. 95cm en 14kg

VRIEND

één jaar geleden

Net weer afspraak bij cb gehad. Kleine meid van bijna 3 jaar is nu 88 cm en 13 kg. Netjes op haar eigen (-2) lijntje. Wel onhandig met kleertjes doorgeven. Alle jongere kindjes (vooral jongetjes in onze directe omgeving) van ook meer dan jaar jonger zijn al in haar maat voorbij 🤷🏼‍♀️. Ach ja, klein maar fijn 🥰

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Net weer afspraak bij cb gehad. Kleine meid van bijna 3 jaar is nu 88 cm en ...
Herkenbaar haha. Haar nichtje van juni 2022 heeft dezelfde maat. 😅

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Zo fijn dat er meer van die kleintjes zijn. Hier een paar weken terug bij cb geweest. 89 cm en 11,6kg

één jaar geleden

Reactie op 2020mama

Heel herkenbaar, onze zoon is van 24 november 2020, 97 cm weegt 13 kilo. Onze dochter is van juni 2019, 99 cm en 13.3 kilo. Daardoor denken ze vaak dat het een tweeling is.