22 Reacties
5 jaar geleden
Ligt er echt heel erg aan hoe ze ligt. Van de week zat mijn buik ook ineens een stuk lager. Twee dagen later heeft de spruit haar benen en kont weer omhoog gegooid en is het weer een echt bolletje.
5 jaar geleden
Ulgh zo irritant al die betweterige mensen, mijn buik is ook niet meegezakt en mijn kindje ligt volledig ingedaald en vast in mijn bekken...
Bij mij zegt iedereen al ongeveer vanaf 35 weken dat ik niet heel lang meer zwanger ben en het niet heel lang meer vol hou.... Ik ben ondertussen 38 +3 en de baby lijkt het nog steeds prima te vinden in mijn buik. Maar de mensen om mij heen zeggen keer op keer dst ik elk moment kan bevallen, ik word er zo moe van....
5 jaar geleden
Dat maakt volgensmij helemaal niks uit!! Het ene moment zit er aan de bovenkant van mijn buik helemaal niks en het andere moment is het weer een hele bal.. ik denk dat het er aan ligt hoe ze liggen
5 jaar geleden
Dit was met 38.5 bij mijn tweede zwangerschap. Maar ben nu 38.3 en mijn buik is nu ook zeker nog niet zo ver gezakt. Baby zit wel ingedaald, volgens mij is dat veel belangrijker.

5 jaar geleden
Lekker laten kletsen hoor. Het viel mij met 32 weken ongeveer op dat mijn buik ineens een stuk lager hing. Heb hier geen goede foto's van, maar het is letterlijk dat hij eerst meer rond naar voren stond en daarna meer naar beneden hing. Heeft volgens mij helemaal niks ermee te maken dat het binnenkort begint of niet 😉
5 jaar geleden
Ligt maar helemaal aan hoe de baby ligt... Zo irritant dat soort opmerkingen want is bij iedereen anders. Lekker niks van aan trekken en nog even genieten van die kleine in je buik🥰
5 jaar geleden
Mijn buik is wel "gezakt" de bovenkant van mijn zwangere buik is weer bijna vlak nu, net onder de borstpartij zeg maar🤣 handig is het niet hoor, buik begint echt tussen mn benen te hangen als ik zit. Als de baby is ingedaald is het prima! Alleen maar fijner herstellen straks! Ik hou waarschijnlijk (weer) zo'n hangbuik over na de bevalling..
5 jaar geleden
De eerste foto was van mn tweede zwangerschap waarbij de kleine in stuit lag en absoluut niet ingedaald was , tweede foto's is van nu waarbij de uk wel ingedaald is en er dus "e en gezakte buik " te zien is.
Gezakte buik of niet .... als je kindje er klaar voor is komt hij of zij vanzelf. Mijn eerste was ook nooit ingedaald en zat ook altijd vrij hoog. Ben toen met 39+6 spontaan bevallen in 5 uur tijd.
Dus geen stres ieder kindje en ieder lichaam doet het op zn eigen goede manier

5 jaar geleden
Dat zakken kan snel gebeuren hoor. Mijn buik is trouwens al weken "gezakt" en baby zit er nog steeds in. Morgen 39 weken. Bij mijn eerste was m'n buik op maandag gezakt en op donderdagochtend was ik toen bevallen
5 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Dat zakken kan snel gebeuren hoor. Mijn buik is trouwens al weken "gezakt" ...
"gezakte" buik

5 jaar geleden
Ze zeiden bij mijn 1e precies hetzelfde! Dat ik nog heel hoog droeg en toch was hij er de dag erna! Wil echt niks zeggen :) bij deze krijg ik al 2 weken te horen dat mijn buik laag hangt en er is nog niks aan het handje 😅 dus meid voel je alsjeblieft niet onzeker en laat ze lekker praten 😁
5 jaar geleden
Nou dit is mijn buik met 37+2 , kindje wel al ingedaald.... maar vind t zelf nog best een ronde toeter! Zegt denk ik dus helemaal niks..... per persoon verschillend

5 jaar geleden
Pff al die mensen met opmerkingen over je buik:-p
Ik denk een maand of misschien 1,5 maand geleden zeiden ze, zozo dat duurt zeker niet lang meer. Een paar weken later was het een mooi buikje. En iedereen elke keer, goh hij is wel gegroeid.
Terwijl die buik al echt 3 weken stilstaat en alleen ingezakken is... heel leuk, maar ik hoef echt niet elke keer iets te horen over mijn buik:-p ik hoop dat ie zo snel mogelijk in zo goed als oude staat is en ik weer kan doen wat ik wil:-p