25 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb hem door iemand laten maken. Deze dame vertelde me dat in thuispakketen vaak een giftig goedje zit. Heb hier ook 15min voor moeten staan. Ik weet niet hoever je bent en hoe groot je buik is, maar aangeraden word dit tussen de 30 en 34 weken te doen ivm de druk op je buik. Na 15min werd ik erg naar, misselijk en overgeven.

5 jaar geleden

ik ga een gipsbuik maken. alleen dan doe ik kant erop en geen mozaïek. mijn nicht heeft gipsbuik gemaakt met mozaïek spiegel. spiegel bij de action gekocht en zelf stuk geslagen 🙈

5 jaar geleden

Reactie op IrisWekema

Ik heb hem door iemand laten maken. Deze dame vertelde me dat in thuispakke ...
als het giftig is word het toch niet goedgekeurd? of ben ik nou niet zo snugger

5 jaar geleden

Misschien een gekke vraag maar wat ga je met je gipsbuik doen? Waar hang je hem bijv op?

5 jaar geleden

Ik heb ze zelf gemaakt met mijn man en mama. De bedoeling is boven ons bed hangen. 1 van 3maanden,6maanden en 9maanden.

5 jaar geleden

Reactie op Bjenn

Ik heb ze zelf gemaakt met mijn man en mama. De bedoeling is boven ons bed ...
Dat is een mooie plek. Ik heb geen gipsbuik laten maken omdat ik dacht,waar laat je zoiets? Ik had gekozen voor een 3d beeldje van mijn buik 15cm wat in onze vitrine kast past

5 jaar geleden

Reactie op SindsDien

als het giftig is word het toch niet goedgekeurd? of ben ik nou niet zo snu ...
Ik heb geen idee. Het scheen ander spul te zijn dan waar de "professional " mee werkt. Ben in ieder geval blij dat ik het heb laten doen. Het is best wel een werk

5 jaar geleden

Misschien een gekke vraag maar wat ga je met je gipsbuik doen? Waar hang je ...
ik hang hem boven de trap op. als iemand dan via de voordeur binnen komt zien ze hem. en ik zie hem dan elke keer als ik naar boven loop 😁

5 jaar geleden

Dat is een mooie plek. Ik heb geen gipsbuik laten maken omdat ik dacht,waar ...
Ik heb er ook zo een laten maken, maar dan van hout en 18cm. Was heel leuk en ben onwijs benieuwd naar het resultaat!

5 jaar geleden

Misschien een gekke vraag maar wat ga je met je gipsbuik doen? Waar hang je ...
Ik heb de mijne gewoon op de kast staan 🥰

5 jaar geleden

Reactie op IrisWekema

Ik heb hem door iemand laten maken. Deze dame vertelde me dat in thuispakke ...
Hmmm.. ik heb hem gewoon met een pakket gemaakt... toen ik 37 weken was, nergens last van gehad

5 jaar geleden

Voor de gene die hem zelf thuis maakt, heeft iemand tips waar je dat kan kopen? 😊

5 jaar geleden

Voor de gene die hem zelf thuis maakt, heeft iemand tips waar je dat kan ko ...
Bij Xenos hadden ze voorheen van die gips pakketjes

5 jaar geleden

Voor de gene die hem zelf thuis maakt, heeft iemand tips waar je dat kan ko ...
mijn pakket heb ik bij de xenos vandaan. op internet zijn ze ook wel te vinden. volgens mij zelfs prenatal babydump etc.

5 jaar geleden

Reactie op Flup12

Hmmm.. ik heb hem gewoon met een pakket gemaakt... toen ik 37 weken was, ne ...
met 30 weken zou ik idd ook balen aangezien ik toen amper buikje had. mijne ga ik van het weekend maken. moest van vriendlief wachten tot 37 weken 🙈

5 jaar geleden

Reactie op SindsDien

met 30 weken zou ik idd ook balen aangezien ik toen amper buikje had. mijne ...
Ik vind hem echt mooi met 37 weken, vind 30 weken inderdaad wat vroeg

5 jaar geleden

Dat is een mooie plek. Ik heb geen gipsbuik laten maken omdat ik dacht,waar ...
Ik heb de mijne net op de post ontvangen van BuikBeeld, 15 cm in het brons. Zooooo gaaf en staat nu op de kast te pronken! 😍😍

5 jaar geleden

Reactie op Flup12

Ik vind hem echt mooi met 37 weken, vind 30 weken inderdaad wat vroeg
gaaf! hoe ga je hem versieren als ik vragen mag?

5 jaar geleden

Reactie op SindsDien

gaaf! hoe ga je hem versieren als ik vragen mag?
Mijn schoonzusje gaat hem versieren, ze gaat hem met witte kant bekleden, licht blauw lint onder mn borsten vastmaken met blauwe bloemen erop. Dit is die van haar die heeft ze vorig jaar gemaakt van haar eigen buik. Ongeveer zo alleen dan met blauwe bloemen

5 jaar geleden

Ik heb de mijne net op de post ontvangen van BuikBeeld, 15 cm in het brons. ...
Oh waaauw, waar heb je dat laten doen?