Hi,
Zijn er ook mamas die een gipsbuik gaan maken of gaan versieren met met mozaïek?
Iemand enig idee waar je deze steentjes kan bestellen? En hoeveel ben je nodig?
Ik heb hem door iemand laten maken. Deze dame vertelde me dat in thuispakketen vaak een giftig goedje zit. Heb hier ook 15min voor moeten staan.
Ik weet niet hoever je bent en hoe groot je buik is, maar aangeraden word dit tussen de 30 en 34 weken te doen ivm de druk op je buik.
Na 15min werd ik erg naar, misselijk en overgeven.
ik ga een gipsbuik maken. alleen dan doe ik kant erop en geen mozaïek. mijn nicht heeft gipsbuik gemaakt met mozaïek spiegel. spiegel bij de action gekocht en zelf stuk geslagen 🙈
Ik heb ze zelf gemaakt met mijn man en mama. De bedoeling is boven ons bed ...
Dat is een mooie plek. Ik heb geen gipsbuik laten maken omdat ik dacht,waar laat je zoiets?
Ik had gekozen voor een 3d beeldje van mijn buik 15cm wat in onze vitrine kast past
als het giftig is word het toch niet goedgekeurd? of ben ik nou niet zo snu ...
Ik heb geen idee. Het scheen ander spul te zijn dan waar de "professional " mee werkt. Ben in ieder geval blij dat ik het heb laten doen. Het is best wel een werk
Mijn schoonzusje gaat hem versieren, ze gaat hem met witte kant bekleden, licht blauw lint onder mn borsten vastmaken met blauwe bloemen erop. Dit is die van haar die heeft ze vorig jaar gemaakt van haar eigen buik. Ongeveer zo alleen dan met blauwe bloemen