12 Reacties

5 jaar geleden

Heb je een foto misschien van de waarschuwing

5 jaar geleden

K Y gel mag alleszins v gynaecoloog

5 jaar geleden

Een wilde gok... bij borstvoeding zijn je slijmvliezen droger. En glijmiddel is niet getest bij borstvoeding gevende vrouwen op " beleving, ervaring en gevoel" die ze beweren te geven?

5 jaar geleden

Dat is gek. Een apotheek én de borstvoeding-website zeggen dat je juíst glijmiddel kunt gebruiken bij vaginale droogte: https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/180-seksualiteit-en-borstvoeding

5 jaar geleden

Hier staat het

5 jaar geleden

Indekken van de producenten. Staat op zoveel dingdn: koortslipspul, antiluizenspul, glijmiddel blijkbaar. Mijn kraamhulp/lactatiedeskundige gaf aan dat dit soort dingen echt wel kunnen.

5 jaar geleden

Wat je ook kunt gebruiken is kokosolie. Werkt ideaal!

5 jaar geleden

Ik heb 2 soorten glijmiddel en bij mij staat een dergelijke waarschuwing niet op de verpakking. Bij beide niet.

5 jaar geleden

Ik kreeg van de week het advies van de bekken therapeut om glijmiddel op basis van siliconen te gebruiken, die blijf langer "glad". Die op waterbasis neemt je lichaam het water op, waardoor het snel weer stroef wordt 🤷🏼‍♀️.

5 jaar geleden

Sperma doden middel... bevat dus een stofje. Als je echt wil weten of iets mag qua medische middele of dus dit soort dingen... kijk je tussen de product in hoe het stofje heet.. en ga je naar www.lareb.nl druk je zwanger of borstvoeding aan deze site wordt ook door artsen gebruikt om te kijken of bepaalde stoffen en medicatie veilig is

5 jaar geleden

Reactie op Mommyofthelittle1

Sperma doden middel... bevat dus een stofje. Als je echt wil weten of iets ...
Oh geen sperma dodende middel 😁 maar die site kan je dus gebruiken

5 jaar geleden

Dank voor al jullie reacties!