26 Reacties

4 jaar geleden

Hallo! Ik heb een echo gehad met 5+4. Die zag er wel wat anders uit.

4 jaar geleden

Ik had mn 1e echo ongv met goed 4 weken. De echo was goed. Heeft de vk niet gezegd dan of het oké was??? Dat horen ze toch te doen?

4 jaar geleden

Reactie op MarinkeM

Ik had mn 1e echo ongv met goed 4 weken. De echo was goed. Heeft de vk niet ...
Voor 5.1 zou dit beeld goed zijn, maar als ze uitgaan van de eerste dag van de laatste bloeding dan niet. Maar aangezien mijn eisprong 29 feb of 1 maart was, denk ik dat ik 5.1 ben!

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Voor 5.1 zou dit beeld goed zijn, maar als ze uitgaan van de eerste dag van ...
Vond ook al dat je erg vroeg een echo kreeg! Hoe ver zou je zijn als je naar de menstruatie kijkt dan?

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Vond ook al dat je erg vroeg een echo kreeg! Hoe ver zou je zijn als je naa ...
Ik heb geen menstruatie gehad. De vorige zwangerschap is geëindigd in een miskraam!

4 jaar geleden

Deze echo is volgens mijn berekening gemaakt met 5 weken, was blijkbaar 4 weken ong..

4 jaar geleden

Reactie op Dotjeziel

Deze echo is volgens mijn berekening gemaakt met 5 weken, was blijkbaar 4 w ...
Deze is van vorige week, zou hier 6 weken moeten zijn, maar blijkbaar 5 weken

4 jaar geleden

Ze zagen bij mij alleen verdikt slijmvlies met 5 weken zwangerschap en dat is schijnbaar goed. Dat er bij jullie iets te zien is maakt me nu heel onzeker. Vrijdag de 1e echo dan 7 weken als het goed is. 🤞

4 jaar geleden

Dit was bij mij met 5 weken

4 jaar geleden

Jullie echo's zijn echt mooi duidelijk, scherp allemaal. Die van mij is toch echt wat vager. Hier waren we nog 6+4. 8 mm groot en al een lichaampje. Nu 7+3 :)

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Ik heb geen menstruatie gehad. De vorige zwangerschap is geëindigd in een m ...
Ah, ok, en dan rekenen ze vanaf de miskraam ofzo? Zou wel gek zijn, want daar kan dan zo’n groot verschil in zitten

4 jaar geleden

Reactie op Dotjeziel

Deze is van vorige week, zou hier 6 weken moeten zijn, maar blijkbaar 5 wek ...
Wat mooi duidelijk!

4 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Ze zagen bij mij alleen verdikt slijmvlies met 5 weken zwangerschap en dat ...
Spannend ook! Ik duim voor jou mee!

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ah, ok, en dan rekenen ze vanaf de miskraam ofzo? Zou wel gek zijn, want da ...
Ja precies! Ik mag in ieder geval zaterdag terugkomen, dus dan zullen we het zien!

4 jaar geleden

Reactie op Miesbb

Ja precies! Ik mag in ieder geval zaterdag terugkomen, dus dan zullen we he ...
Spannend! Ik heb met 7w een echo staan, maar ik heb wel een menstruatie gehad na mijn miskraam. Hoop zo dat hij niet afgezegd wordt!

4 jaar geleden

Je zou ongeveer 14 dagen na je ovulatie je menstruatie verwachten en als je dan doorrekent kom ik ook op jouw berekening uit! Want dan zou je rond 14 maart je menstruatie verwachten wat niet is gebeurd, dan ben je dus +/- 4 weken en dan zou je nu 5+2 zijn. En dan klopt het beeld zeker bij de termijn. (Ben zelf ook verloskundige)

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Spannend! Ik heb met 7w een echo staan, maar ik heb wel een menstruatie geh ...
Ik ga voor jou duimen!

4 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Ze zagen bij mij alleen verdikt slijmvlies met 5 weken zwangerschap en dat ...
Had jij een vroege echo door bloedverlies? Ik heb bloedverlies gehad en kreeg een echo met 4-5 weken waarop ook alleen verdikt slijmvlies te zien was. Mij werd verteld dat ik waarschijnlijk een miskraam heb gehad, maar ik word deze week nog terug gebeld. Als het goed is om alleen verdikt slijmvlies te hebben krijg ik nu weer een beetje hoop... Wat hadden ze precies bij jou gezegd?

4 jaar geleden

Ik heb met 5.3 een echo gehad uitwendig was niks te zien idd het vruchtzakje ook opgemeten en was gewoon te vroeg ben een week later terug mogen komen en toen zelfs het hartje zien kloppen hoop voor jou hetzelfde

4 jaar geleden

Dit was gisteren 6+3