26 Reacties

4 jaar geleden

Hier was ik 6+4 en ik heb er ook een met 4+3 gehad en toen was het nog maar 3mm groot en nu was hij/zij 8.8mm groot. Ik denk dat je het pas bij de volgende echo precies kan zeggen. Als hij/zij gegroeid is is het een goed teken! Maar als het nog zo klein is als wat het nu is dan is het een ander verhaal ben ik bang..

4 jaar geleden

Wanneer je een miskraam heb gehad en je bent direct zwanger dan altijd vanaf de eerste dag dat je bloeding was begonnen rekenen. Ik heb halverwege februari een miskraam gehad ben ook direct erna zwanger geraakt ben nu 6+2

4 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Ze zagen bij mij alleen verdikt slijmvlies met 5 weken zwangerschap en dat ...
Inaminie, bij mij was er aan 5 weken ook weinig te zien. Enkel vruchtzakje en dooierzakje. De dokter heeft echter wel hoop omdat het nog zo vroeg is zei ze. En mijn HCG staat aan de dosis voor 5 weken ...

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

Wanneer je een miskraam heb gehad en je bent direct zwanger dan altijd vana ...
Ik heb precies hetzelfde als jij. 13 februari miskraam en ben nu alweer 6+2 bizar hè☺️ kon het bijna niet geloven

4 jaar geleden

Reactie op Sarah23

Dit was bij mij met 5 weken
Kmo0t het dat er nog geen embryo te zien is ? Wat zei men erover ? Van mij ook dergelijk beeld ,maar dokter maakte zich geen zorgen.

4 jaar geleden

Ze dacht 3/4 weken hier.. ikzelf dacht 4/5.. maar was te vroeg om te zeggen zeiden ze..