26 Reacties

5 jaar geleden
Hier de pittenzak nog steeds. Action of xenos misschien nog te koop? Of van die gezondheidswinkels

5 jaar geleden
Een kruik voor je rug bijvoorbeeld?
Heb gelezen dat een kruik op je buik geen goed idee is namelijk. Hoe verleidelijk ik het ook vind met die menstruatie achtige krampjes ;)
Heb zelf een elektrische warmte deken die eigenlijk bedoeld is voor je nek maar deze leg ik soms tegen mijn rug aan.

5 jaar geleden
Reactie op MiSangre
Een kruik voor je rug bijvoorbeeld?
Heb gelezen dat een kruik op je buik g ...
Oh das gek. Mijn verloskundige zei dat juist een kruik op je buik goed is tegen pijntjes.
Ze zei dat warmte niet goed is als dat over je gehele lichaam is, dus bijvoorbeeld een sauna.
Een kruik zou dus niets uit moeten maken vertelde ze mij.

5 jaar geleden
Ik gebruik een kruik van de primark. Dan heb je ook nog een zacht iets erom heen. Ik zelf met een pinguïn en gebruik het al jaren. Heerlijk voor je buik en rug. Gebruik het zelfs als ik misselijk ben. Dan plaats ik het op mijn maag en raak ik zelf wat meer ontspannen. Kruiken zijn fantastisch!

5 jaar geleden
Zelfs bij de Action hebben ze nog kersenpitten kussens. Ik heb er ook een en vind het heerlijk!

5 jaar geleden
Zelfs bij de Action hebben ze nog kersenpitten kussens. Ik heb er ook een e ...
Lees hiervan trouwens goed de instructie. Mijn oude is in de fik gevlogen toen ik hem niet vochtig had gemaakt van te voren en niet op een bord had gelegd maar gewoon op het rooster 😂

5 jaar geleden
Ik heb dit weekend de hittepit (kersenpitten zak) gekocht bij de Etos. Vind hem soms wel een beetje zwaar op mijn buik