26 Reacties

5 jaar geleden

Hier de pittenzak nog steeds. Action of xenos misschien nog te koop? Of van die gezondheidswinkels

5 jaar geleden

Een kruik voor je rug bijvoorbeeld? Heb gelezen dat een kruik op je buik geen goed idee is namelijk. Hoe verleidelijk ik het ook vind met die menstruatie achtige krampjes ;) Heb zelf een elektrische warmte deken die eigenlijk bedoeld is voor je nek maar deze leg ik soms tegen mijn rug aan.

5 jaar geleden

Reactie op MiSangre

Een kruik voor je rug bijvoorbeeld? Heb gelezen dat een kruik op je buik g ...
Oh das gek. Mijn verloskundige zei dat juist een kruik op je buik goed is tegen pijntjes. Ze zei dat warmte niet goed is als dat over je gehele lichaam is, dus bijvoorbeeld een sauna. Een kruik zou dus niets uit moeten maken vertelde ze mij.

5 jaar geleden

Reactie op MiSangre

Een kruik voor je rug bijvoorbeeld? Heb gelezen dat een kruik op je buik g ...
Ja inderdaad, voor je rug, maar ik denk dat je het voor meer dingen kan gebruiken..?

5 jaar geleden

Ik gebruik een kruik van de primark. Dan heb je ook nog een zacht iets erom heen. Ik zelf met een pinguïn en gebruik het al jaren. Heerlijk voor je buik en rug. Gebruik het zelfs als ik misselijk ben. Dan plaats ik het op mijn maag en raak ik zelf wat meer ontspannen. Kruiken zijn fantastisch!

5 jaar geleden

Ik heb een rubberen kruik en die bevalt prima. Als je iets zoekt wat je ook voor de baby kunt gebruiken, kun je beter naar een elektrische kruik of een metalen kruik zoeken. Rubberen kruik mag blijkbaar niet.

5 jaar geleden

Reactie op LFM96

Ik gebruik een kruik van de primark. Dan heb je ook nog een zacht iets erom ...
Ik heb die ook!! Alleen dan in een hondje. Heel fijn ding!!

5 jaar geleden

Ik heb een joekel doekel. Ook een pitttenzak maar dan met een soort graan. Die kan je nog gewoon kopen. Vind ze heerlijk. Ik gebruik ze al jaren. En nu nog meer. Nu nog meer. Het blijft heel lang warm en is niet zwaar.

5 jaar geleden

Ik heb een 'elektrische" van bol.con en ben daar super blij mee!!! Geen gedoe meer met warm water. Veel veiliger ook!! Ik zal m ff zoeken

5 jaar geleden

Ik heb een kersenpittenzak van Hittepit. Die is heel fijn. Verkopen ze volgens mij bij Holland & Barrett. Ik wil nog wel een kruik kopen.

5 jaar geleden

Ik heb een kruik gehad maar dat voelt niet fijn vind ik. Zo'n kersenpit kussen is een aanrader want die is zacht.

5 jaar geleden

Ik heb een zak met soort tarwe of graan erin. Zelf geknutseld, mooi groot formaat en ideaal om te kneden in de goede vorm

5 jaar geleden

Ik gebruik gewoon een aluminium kruik van de HEMA!

5 jaar geleden

Ze verkopen hittepitten (kersenpit) en vlaszaadpittenkussen bij de Holland and Barrett

5 jaar geleden

Bij de action verkopen ze nog wel kersenpitzakjes. Volgens mij is het onder de 3 euro.

5 jaar geleden

Zelfs bij de Action hebben ze nog kersenpitten kussens. Ik heb er ook een en vind het heerlijk!

5 jaar geleden

Zelfs bij de Action hebben ze nog kersenpitten kussens. Ik heb er ook een e ...
Lees hiervan trouwens goed de instructie. Mijn oude is in de fik gevlogen toen ik hem niet vochtig had gemaakt van te voren en niet op een bord had gelegd maar gewoon op het rooster 😂

5 jaar geleden

Ik gebruik de Zensy.. 5 jaar geleden voor mijn eerste dochter gekocht en ik gebruik hem nu alleen maar.. heel fijn.

5 jaar geleden

Ik heb dit weekend de hittepit (kersenpitten zak) gekocht bij de Etos. Vind hem soms wel een beetje zwaar op mijn buik