8 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een rolluik op de babykamer en hangen gordijntjes op. Maar meer voor de sier denk ik 馃槉

5 jaar geleden

Wij doen rolgordijntjes licht doorlatend met sier gordijnen want wij hebben rolluiken op de baby kamer

5 jaar geleden

Wij hadden een rolgordijn, als de baby overdag sliep deed ik dat niet helemaal dicht, zodat er een verschil was tussen dag en nacht.

5 jaar geleden

Ik heb dubbele gordijnen. Aan de ene rail hang ik zwarte vitrage en aan de andere rail zwarte gordijnen.

5 jaar geleden

Het is ook net waar je baby aan laat wennen.. sommige doen verduisterend en anderen niet. Succes met jullie keuze

5 jaar geleden

Wij moeten nog beginnen met de baby kamer maar ik wil absoluut geen verduisterende gordijnen. Ik vind het belangrijk dat het leert slapen als het moe is en het daarvoor echt niet pikkedonker en doodstil voor hoeft te zijn. Zodat het straks ook bij familie of vrienden of op vakantie lekker kan slapen als daar geen verduisterende gordijnen zijn. Dus bij ons worden het 'gewone' gordijnen die leuk bij de kamer passen馃槉

5 jaar geleden

Hier nooit geen problemen mee gehad Verduisterend rolgordijn en dik gordijn. Overdag rolgordijn de lucht in gelaten en gordijn wel dicht Nacht alles dicht

5 jaar geleden

Reactie op my3thbaby

Hier nooit geen problemen mee gehad Verduisterend rolgordijn en dik gordij ...
Nu wil ik een rolgordijn wat helemaal gesloten is. Dat het gewoon pikdonker is. Men dik verduisterend gordijn. Overdag staat er vol de zon op. In winter niet zo erg maar in zomer wel. (Dat m鈥檔 zoontje nog klein was in de zomer een vuilniszak ervoor gehad. Jammer genoeg kon er geen rolluik geplaatst worden)