15 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet niet hoe oud je dochter is.. maar mijn zoontje is 19 maand,.. die ga ik echt niet uit het oog verliezen..

2 jaar geleden

Ik ook niet! Vooral bij je houden zeker op drukke plekken.. Niemand is te vertrouwen! Je hoort zoveel rare verhalen😭

2 jaar geleden

Ik snap dit wel. Nu zet ik hem op zulke momenten nog in de buggy maar zodra dat eraf is dan zie ik een GPS tracker ook wel zitten. Nog meer omdat hij zelf gewoon uit het niets overal naar toe zal rennen dan de angst dat iemand hem meeneemt

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ik snap dit wel. Nu zet ik hem op zulke momenten nog in de buggy maar zodra ...
Ik snap ook wel dat ze dit vroeger ook niet hadden en het eigenlijk vrijwel altijd goed ging. Maar nu is het er wel dus waarom niet? Scheelt deze overbezorgde moeder weer een klein beetje zorgen minder

2 jaar geleden

Snap indd de zorgen.. maar zou m dan indd in de buggy doen of zijn hand vast houden. Ik zou hem persoonlijk niet op drukke en of vreemde plekken los laten lopen

2 jaar geleden

Wij hebben een Apple air tag gekocht die we met een sleutelhangertje aan haar kleding vastmaken. Ze is 19 maanden en ontzettend snel. Ik ben altijd als een border collie om haar heen aan het draaien alsof ik een kudde schapen aan het hoeden ben en hou haar nauwlettend in de gaten. Op drukke plekken tillen we haar op of gaat ze in de buggy. Maar heb toch de air tag gekocht.. gewoon voor de zekerheid. Te vaak gezien dat kindjes toch verdwijnen op het strand.

2 jaar geleden

Reactie op Mamalou’

Wij hebben een Apple air tag gekocht die we met een sleutelhangertje aan ha ...
Precies hierom inderdaad. In de buggy zitten wil ze bijna nooit meer. Uiteraard was ik niet van plan om haar uit het oog te verliezen, maar vind het toch een fijn idee voor de zekerheid. Apple airtag had ik inderdaad gezien, maar begreep dat dat niet heel goed werkt op android telefoons

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Ik snap dit wel. Nu zet ik hem op zulke momenten nog in de buggy maar zodra ...
Ja precies, ze is zo snel soms! De buggy wordt bij ons al niet veel meer gebruikt, ze loopt graag zelf.

2 jaar geleden

Reactie op EllieB

Precies hierom inderdaad. In de buggy zitten wil ze bijna nooit meer. Uiter ...
Ohh dat is balen dat het niet goed werkt op Android. Ik zag ook insta-filmpjes waarbij een GPS-horloge voor kindjes om de enkel was gedaan in een druk pretpark. Vond ik ook wel een slimme oplossing (als je kind meewerkt dan haha).

2 jaar geleden

Reactie op Mamalou’

Ohh dat is balen dat het niet goed werkt op Android. Ik zag ook insta-filmp ...
Dat is ook een goeie inderdaad!

2 jaar geleden

Nav dit topic hebben wij die Apple air tag besteld. Lijkt me top voor op vakantie. De tuin is daar niet afgesloten en tuurlijk houden we haar goed in de gaten, maar als ze toch weg zou glippen scheelt ons dat mega veel stress.

VRIEND

2 jaar geleden

Wist niet dat het bestond. Zelf geen behoefte aan. Wel as we op drukke plek zijn op strand of pretpark een sos polsbandje met naam en telefoonnummer. https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/vakantie-onderweg/reisaccessoires/sos-bandjes---16-cm---3-stuks-33239139.html?utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=CjwKCAjw46CVBhB1EiwAgy6M4glAeGtmLyLErVWpUOJ132T5EM4aLAqOnBx5fsnzjH_JkZ7wcwidSRoCkaYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

2 jaar geleden

Wij hebben ook geen behoefte aan een air tag of een gps tracker. Voor drukke/onbekende plekken hebben wij een tuigje in de vorm van een rugzak. Tevens hebben wij een ketting met een naamplaatje waarop de naam, adres en telefoonnummer staat.

2 jaar geleden

Op drukke plekken draagt mijn zoontje nu een armbandje met mijn telefoonnummer, maar mijn man riep ook al voordat we zwanger waren dat er een gps tracker in de kleding kwam 🤣 en ja hoor, we hebben precies zo’n ondernemend mannetje als we verwacht hadden. Tot nu toe lukt het op drukke plekken nog hem in het oog te houden gelukkig. Ook een tip die ik ergens gehoord had. Maak aan het begin van de dag een foto van je kind. Dan heb je een actuele foto incl exact de kleding als ze toch weglopen.

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Op drukke plekken draagt mijn zoontje nu een armbandje met mijn telefoonnum ...
Oh dat is ook een goeie inderdaad!