13 Reacties

4 jaar geleden

Volgens ZwangerHap geen probleem

4 jaar geleden

Het kan echt geen kwaad hoor, maar waarom denk je dat dat schadelijk is? Het enige wat met zulke drankjes is, is dat ze bomvol suikers zitten. Als je zwangerschapsdiabetes zou hebben moet je ze laten staan.

4 jaar geleden

Wel miss opletten voor de hoeveelheid suiker

4 jaar geleden

Denk wel om de theïne die er in zit. Zelfde effect als cafeïne. Moet je even zoeken hoeveel er in groene ijsthee zit. In groene thee zit het ook. Je mag max 200 mg per dag. In een kop gewone groene thee zit ongeveer 30 mg.

4 jaar geleden

Staat op de verpakking (tenminste die van de lidl) bevat cafeïne, dus ik zou er niet al teveel van drinken.

4 jaar geleden

🙈 even heel serieus,rekenen jullie echt uit hoeveel theine en cafeïne overal in zit en wat je maximaal mag drinken? Niet aanvallend bedoeld maar ben daar nieuwsgierig na. Ik drink gewoon waar ik zin in heb(alleen geen alcohol of tig blikken energy)

4 jaar geleden

Ik heb nou zwangerschaps diabetici dus jah. Trek alles na. En cafeïne is zo wie zo super slecht in de zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op KimBiranda

🙈 even heel serieus,rekenen jullie echt uit hoeveel theine en cafeïne ove ...
Nee, maar als je iets heel veel drinkt, zoals aangegeven is het wel de moeite waard (ik drink dus niets heel veel, ja, water, omdat ik de waarschuwing het gekregen dat ik moet oppassen voor zwangerschapssuiker, maar koffie drink ik ook niet meer dan 1 op een dag)

4 jaar geleden

Reactie op Ingebruik

Ik heb nou zwangerschaps diabetici dus jah. Trek alles na. En cafeïne is zo ...
Precies dit!

4 jaar geleden

Reactie op KimBiranda

🙈 even heel serieus,rekenen jullie echt uit hoeveel theine en cafeïne ove ...
Ik reken niet alles na, maar heb in het begin wel opgezocht hoeveel koffie je mag drinken. Normaal drink ik wél 6 koppen koffie per dag. Nu start ik de dag nu met 2 koppen koffie en daarna niet meer. Dan zit ik al bijna aan de tax van 200 mg. Savonds nog een kop thee soms.

4 jaar geleden

Je hebt van Pickwick ook cafeïnevrije thee, die kun je ook laten afkoelen met wat ijsblokjes en dan drinken! Is ook lekker met dit warme weer!

4 jaar geleden

Hey Arzuu, kijk even de samenstelling na van de green tea die je drinkt en overweeg zelf hoeveel suiker/cafeïne erin zit en je binnen wilt krijgen. Maar maak ook de afweging hoe makkelijk of moeilijk je anders aan je vocht intake komt met deze warme dagen. Dat is minstens net zo belangrijk!!! Succes...

4 jaar geleden

Niet echt bij nagedacht 🙄. Sinds k zwanger ben lust ik dit namelijk pas en vind af en toe n glas n aangename afwisseling van water. Voor mij dus geen grote hoeveelheden en dus grote aanpassingen nodig. Maar wel goed om me bewust van te zijn ☺️.