8 Reacties
één jaar geleden
Een beetje dezelfde fase hier, was nooit een probleem en nu vist hij nog het kleinste stukje ui uit de pastasaus. Ik lees graag mee voor tips.
We proberen nu er niet een ding van te maken en aan te bieden wat hij wel lekker vindt. Gelukkig eet hij nog wel komkommer, tomaat en paprika zolang de groente maar niet warm zijn.
één jaar geleden
Hier hetzelfde... Pastasaus gaat de staafmixer doorheen en komkommer vind ze lekker. Probeer het maar een beetje te compenseren met fruit, dat eet ze hier gelukkig heel goed.
één jaar geleden
Groente is hier nooit echt een succes geweest, tenzij het hier door de pasta gaat. Ze is dol op wortels dus dat heb ik standaard in huis staan, wil ze echt de losse groente niet dan krijgt ze wortels. Los vind ze gewoon niks dus zorg er voor dat het overal wat door zit.
één jaar geleden
Hier ook drama, doe soms stiekem dingen door sausjes pureren. Soep gaat ook goed gepureerd en ze eet heel goed komkommer en paprika. Altijd als ik kook krijgt ze komkommer of paprika, dan gaat er toch iets in qua groente. Verder is het ook een kwestie van loslaten, komt echt wel weer goed als ze wat ouder zijn!