72 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Tinekedv

Ik ben zelf super gevoelig.. heb heel de tijd t gevoel da men partner me ni ...
Ik kan me daarin verplaatsen, ik voel me op t moment totaal niet mooi/charmant denk door de gewichtstoename en andere factoren hebben daar ook mee te maken denk ik

4 jaar geleden

Moe,misselijk, moe, boeren laten. Had ik al moe gezegd?

4 jaar geleden

Reactie op Hiyou

Moe,misselijk, moe, boeren laten. Had ik al moe gezegd?
En buikkrampen ( slechte stoelgang)

4 jaar geleden

Ik kan ook bijna om 16u niet meer mijn ogen openhouden. Dan doe ik een powernapje maar ik slaap 's nachts heel slecht. Heeft iemand dat ook?

4 jaar geleden

Moe, koud, rugpijn, 10000x plassen, gevoelige borsten, misselijk

4 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Heb het echt ijskoud. Ga regelmatig in bad, draag dubbele lagen kleding en ...
Ik ook! Alleen maar koud!!!

4 jaar geleden

Reactie op Joejoe88

Ik kan ook bijna om 16u niet meer mijn ogen openhouden. Dan doe ik een powe ...
Ik slaap heel onrustig. Vaak wakker. En dan moeilijk in slaap komen

4 jaar geleden

Moe, koud, maagzuur, gevoelige borsten & ze groeien als kanonnen. Het idee alleen al dat ik aankomen ga komen vind ik wel minder prettig. Maar gebruik prena fem van orthica & heb het idee dat ik daar wel wat meer energie van krijg. Welke tabletten gebruiken jullie? welk merk?

4 jaar geleden

Hier nu 5-5 en bijna geen kwaaltjes.... wou dat het zo was. Voel me nu onzeker!!! En al helemaal omdat ik nu pas met 11 weken en echo krijg vanwege corona

4 jaar geleden

Verschilt per uur.. Maar moeheid het meest. Soms mega misselijk. Eten kan ik de hele dag door maar val wel af. Geef niet over. Borsten niet meer zo pijnlijk. Maar die tepels... Ik vergeet ook veel. En sinds gister moet ik constant plassen. O ja emotioneel worden van een reclame of een lied. Ik geniet van alle kwaaltjes馃グ voor een goed doel.

4 jaar geleden

O en enorme bandenpijn....

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla34

Hier nu 5-5 en bijna geen kwaaltjes.... wou dat het zo was. Voel me nu o ...
Ik had bij 5 weken ook geen kwaaltjes dat begon echt pas vanaf 6 weken langzaam, en ieder lichaam is anders, ik zou me niet zo druk maken, ik dacht ook tot 6 weken nou als dit zo door gaat heb ik geluk! Jaa pff vervelend h猫 hoop echt dat dalijk alles weer normaal gaat verlopen word gek van dit ritme, je kunt niet eens ff naar de winkel met kids ofzo ..

4 jaar geleden

Reactie op Joanne0418

Verschilt per uur.. Maar moeheid het meest. Soms mega misselijk. Eten kan i ...
Herkenbaar hier ook veel vergeten 馃槵

4 jaar geleden

Reactie op Moon

Moe, koud, maagzuur, gevoelige borsten & ze groeien als kanonnen. Het i ...
Ik heb gewoon van de Hema gekocht, maar wil hierna deze gaan gebruiken:

4 jaar geleden

Ik ben erg snel op de kast mijn man ken niks goed doen 馃槖

4 jaar geleden

Erg moe, kan de hele dag wel slapen! Geen trek nadat er gekookt is (kookluchtjes). En misselijk.

4 jaar geleden

Ontzettend moe, opgezette buik, stoelgang is veranderd en ik heb het vaak koud.

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken, ben veel moe en misselijk als ik wakker word. Weinig eetlust..

4 jaar geleden

Reactie op Larissaxxx

Ik had bij 5 weken ook geen kwaaltjes dat begon echt pas vanaf 6 weken lang ...
Nee idd.... "gelukkig" werk ik in vitaal beroep. Dus kan/moet gewoon werken. Wij maken etiketten voor de voedsel industrie. Heb mijn eerste echo nu pas 6 mei馃槺

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla34

Hier nu 5-5 en bijna geen kwaaltjes.... wou dat het zo was. Voel me nu o ...
Herkenbaar. Hier ook weinig klachten en onzeker, ondanks het de 2de is. Ik zou 19 maart de echo hebben en nu 7 april, dan ben ik 10 weken. Heb vertrouwen in je lichaam!