544 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Mamavan1bijna2
Iemand een idee? 💙💖
Ja denk ook echt meisje! Twijfel ook zo bij die van ons, zelfde verhaal, hebben al zoontje van 2,5 💙
4 jaar geleden
Reactie op pascaljanineralph
Ja denk ook echt meisje! Twijfel ook zo bij die van ons, zelfde verhaal, he ...
Ben zo benieuwd! Ik heb 20 mei de geslachtsecho en zal het dan laten weten. Ik zelf kan er moeilijk wat uit halen haha. Volgende week wordt mijn zoontje 2.
4 jaar geleden
Reactie op M02
Stiekem wel herkenbaar. Een jongen is net zo welkom, maar ik heb ook al twe ...
Jaa dat heb ik dus ook, ik wil geen voorkeur hebben maar dat gebeurt toch. Ik bedoel als ik nu geen dochter krijg zou ik wel voor een vierde gaan om de kans opnieuw te wagen 😂. Maargoed alles op z’n tijd, mocht het dit keer een jongen zijn weer, net zo mooi en leuk❤️
4 jaar geleden
Reactie op Mamavan1bijna2
Ben zo benieuwd! Ik heb 20 mei de geslachtsecho en zal het dan laten weten. ...
Superleuk spannend! Wanneer ben je uitgerekend? Ja ze verloskundige dacht bij ons ook een meisje maar denk zelf een jongen te zien.. heb de foto hieronder ergens al geplaatst.
4 jaar geleden
Reactie op pascaljanineralph
Superleuk spannend! Wanneer ben je uitgerekend? Ja ze verloskundige dacht b ...
18 november. Alhoewel de verloskundige op 15 november uit kwam. Maar ben zwanger geworden via IVF dus kunnen er niet naast zitten, vandaar dat 18 november wordt aangehouden.
Jij 15 november zag ik volgens mij voorbij komen?
Ik heb even een gokje gewaagd, en denk (als ik denk de nub te zien) ook een meisje.
4 jaar geleden
Reactie op Isaaa
Ja klopt! Dat is toevallig! Wanneer ben je uitgerekend? Ik 19 november
Ik ben 29 oktober uitgerekend haha. Ik vind het alleen balen dat ezra nog niet de maatregels heeft aangepast dat de partner mee mag. Ik heb 2 juni bij fara de 20 weken echo, maar ik vrees dat ik alleen moet. In de voorwaarden staat bij fara dat je heel even mag filmen maar zodra de vk gaat praten over het medische gedeelte en het geslacht bekend maakt moet ik ophangen.