24 Reacties

4 jaar geleden

Volgens mij is dat normaal. Ze gaan dan kijken naar je kindje, hoe ver je bent, etc. Daarna bepalen ze of je in het zh onder controle moet blijven of gewoon bij de vk. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4 jaar geleden

Hoi. Ja hier ook. Vandaag de eerste echo gehad bij de gynocoloog.

4 jaar geleden

Ik moet ook naar de gyn ivm stilgeborenkindje

4 jaar geleden

Ja ivm diabetes en 1 week geleden operatie gehad. Ben 14 november uitgerekend en aankomende dinsdag 1e echo met 5.3. Allemaal zo ontzettend spannend zo

4 jaar geleden

Hoi. Ja hier ook. Vandaag de eerste echo gehad bij de gynocoloog.
Hoe ver ben je michelle en alles goed gegaan?

4 jaar geleden

Hier pas eind maart . Eerder vinden ze niet zinvol. Ik ben nu 4 weken

4 jaar geleden

Ik heb zelf aangegeven graag weer onder de zorg van de gynaecoloog te willen vallen en dat vond mijn HA een prima plan....Dit i.v.m. 2 eerdere zwangerschappen waarbij m'n kindjes zowel dismatuur als prematuur geboren zijn 😊.

4 jaar geleden

Hey, ik heb een afspraak morgen al. Ik vermoed dat het gewoon controle is om zeker te zijn dat alles in orde is. Ik moest ook al van mijn HA zsm een afspraak maken. En ik ben volgends mijn HA 5 weken 3dagen zwanger.

4 jaar geleden

Ik ga ook pas eind maart naar de gyne voor de 1 controle. Mijn huisarts heeft niet specifiek gezegt dat ik direct moest gaan. :) congratz all.

4 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Volgens mij is dat normaal. Ze gaan dan kijken naar je kindje, hoe ver je b ...
Nee normaal ga je vanaf 7 of 8 weken naar de VK en voor de 20 weken naar de gyn. Maar in bepaalde gevallen is het idd wenselijk om meteen naar de gyn te gaan.

4 jaar geleden

Ik heb ook pas eind maart een afspraak. De verlos kundige gaf aan dat 7a8 weken heel normaal is. Daar ben ik dan ook een beetje van uit gegaan. Ben nu denk ik 4a5 weken zwanger. Waarschijnlijk omdat jij al een medisch dossier hebt dat je eerder moet. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

4 jaar geleden

Nee normaal ga je vanaf 7 of 8 weken naar de VK en voor de 20 weken naar d ...
Hmm oké, ik heb dit bij beide zwangerschappen op die manier meegemaakt. Maar dat zal wellicht dan per zh anders zijn.

4 jaar geleden

Dit zal mijn reden zijn. Ik ben nu 5 weken. En sinds november pas van de sondevoeding verlost na jaren. Ik ga echt gillen als ik weer een sonde moet. Ivm gezondheid ook getwijfeld of ik geen abortus zou laten plegen.

4 jaar geleden

Reactie op phoebee

Dit zal mijn reden zijn. Ik ben nu 5 weken. En sinds november pas van de so ...
Dit was van mijn laatste bovenbuik operatie

4 jaar geleden

Hoi. Ja hier ook. Vandaag de eerste echo gehad bij de gynocoloog.
En ? Hoe ging het?

4 jaar geleden

Ik heb 5 jaar geleden gb gehad loop ook in het ziekenhuis is dan verplicht zei mijn huisarts moest ook gelijk komen

4 jaar geleden

Ik moest ook direct naar de gyn, ivm kindje met open ruggetje in 2012 en spontane abortus na 21 weken in 2015 (streptokokken infectie in placenta) Ben er blij van en heb een hele fijne gyn getroffen, gelukkig! Ben al 41 en hoop heel erg dat het dit keer wel goed mag gaan.

4 jaar geleden

Ik heb 9 maand geleden een gastric bypass gehad. Nu 5 weken zwanger en heb al een afspraak bij de gynaecoloog gehad. Is een medische indicatie

4 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Hmm oké, ik heb dit bij beide zwangerschappen op die manier meegemaakt. Maa ...
Maar als je zwanger bent ben je toch de VK... en niet meteen het ziekenhuis? Tenzij ja al onderbehandel bent van een gyn of medische problemen hebt etc.

4 jaar geleden

Reactie op Dotjeziel

Ik heb 9 maand geleden een gastric bypass gehad. Nu 5 weken zwanger en heb ...
Ja dan is het logich dat je meteen naar de gyn gaat. Dan heb je wat meer zorg nodig.