33 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lientje

Ik zie dat jullie bij de 7 of 8 weken een echo hebben laten. Helaas kan dat ...
Na 14 miskramen is dat intussen mijn 4de echo binnen die 8 weken zwangerschap. Volgende week vrijdag terug

4 jaar geleden

Ben al een pak gerustgesteld :) <3 thanks allemaal

4 jaar geleden

Reactie op SindsDien

landelijk kan dit niet. TENZIJ je een speciale reden heb.
Ik denk niet dat dat klopt. Ik heb maandag 6 april vroeg in de ochtend een afspraak voor mijn eerste echo. Ik ben dan ongeveer 8 weken. Ik ben 25 jaar en mijn zoontje van 10 maanden is gezond geboren na een normale natuurlijke bevalling. Zelf ben ik ook gezond en mijn vorige bevalling was niet medisch.

4 jaar geleden

9.6 weken dat was gisteren. Terwijl k dacht dat k 9 weken was

4 jaar geleden

Oh adiesta wat spannend moet dit voor je zijn! Ben je met de andere 14 keer tot de 8 weken gekomen? Hebben ze een oorzaak gevonden bij je? Ik duim voor je dat het goed gaat! Zal maandag kijken hoe mijn echo met 9 wk eruit ziet. Maar ook hier wat zorgen na 4 miskramen.

4 jaar geleden

Reactie op Skybles

Oh adiesta wat spannend moet dit voor je zijn! Ben je met de andere 14 keer ...
Van de 14 keer tussen 6 en 11 weken telkens kwijt geraakt en dan nog 2 zwangerschappen met tweelingen bij vorige 1tje kwijt en een dochtertje en nu ook 1tje kwijt en hopelijk blijft andere nu wel zitten he :) is echt enorm spannend. Reden niet gevonden :( maar denk door genetisch foutje bij mijn man

4 jaar geleden

Reactie op SammyJ

Ik denk niet dat dat klopt. Ik heb maandag 6 april vroeg in de ochtend een ...
dan ben je 1 van de weinige. ik mag ook maandag 6 april eerste echo ivm icsi

4 jaar geleden

Reactie op Lientje

Ik zie dat jullie bij de 7 of 8 weken een echo hebben laten. Helaas kan dat ...
Ik ben zwanger geworden dankzij Ivf dus dan heb je standaard met 8 weken een echo. Daarna ben ik doorverwezen naar de verloskundige

4 jaar geleden

Enkel echo van 9w +5 en inderdaad lijkt me een kleine vruchtzak maar natuurlijk kan dat altijd nog goedkomen!! Ik duim mee voor je! Tegenwoordig zijn ze Unger ziekenhuis ook ver gevorderd dus kunnen ze hopelijk wel iets doen! Veel sterkte

4 jaar geleden

Reactie op SindsDien

landelijk kan dit niet. TENZIJ je een speciale reden heb.
Ik denk dat dat eerder van gynae/vk, ziekehuis en/of thuispraktijken afhangt. Zelfs verschil tussen zit van belgië, Nederland. Ik heb mijn op 8w kunnen doen. Volgende afspraak is gepland eind april, 12w ongeveer.

4 jaar geleden

Reactie op Lientje

Ik zie dat jullie bij de 7 of 8 weken een echo hebben laten. Helaas kan dat ...
Ik zit bij de verloskundigepraktijk in Weert. Heb met de 7 w 5 d echo gehad. Geen medische reden. Maar volgens mij moet je wel binnen een bepaalde straal wonen.

4 jaar geleden

Reactie op SindsDien

landelijk kan dit niet. TENZIJ je een speciale reden heb.
Dit hoeft niet zo te zijn hoor. Ik heb mijn 1e echo met 7.1 gehad, niet medisch.