61 Reacties

4 jaar geleden

Ten eerste super Gefelicteerd!!!! 🎁🎉🎈 Slik je al foliumzuur? Just in case! Ik ben nu bijna 5 weken dus ook zo kort nog maar zo leuk! Ik heb ook de ZwangerHap app en daarop kan je precies zoeken wat je wel en niet mag eten. Voor de rest zijn al die “kwaaltjes” normaal. Ik had/heb ze ook. Had wel iets meer buikpijn (soort menstruatie buikpijn) maar hoort er allemaal bij! Ik zeg : vooral genieten van alle kwaaltjes en pijntjes want het is het dagelijkse bewijs dat er iets ontzettend moois en speciaals in je lichaam gebeurd!

4 jaar geleden

Reactie op jcpmx

Ten eerste super Gefelicteerd!!!! 🎁🎉🎈 Slik je al foliumzuur? Just in ca ...
Dankjewel 😊 jij ook van harte gefeliciteerd! Is dit je eerste kindje? Bedankt voor de tips! Meteen na verwijdering van de spiraal aan de foliumzuur begonnen. En veel tips over eten al gevonden bij het Voedingscentrum. Maar die app lijkt me ook wel wat 😉 Wanneer ben je uitgerekend? Ik volgens de berekeningen op 5 november.

4 jaar geleden

Ouh super! Zo leuk als je verneemt dat je zwanger bent! Ikzelf ben bijna 5weken & uitgerekend op 4 november als de berekening klopt! Alsook ‘last’ van deze kwaaltjes, maar is absoluut het bewijs dat er een klein wondertje in je groeit 😍❤️

4 jaar geleden

Reactie op Yana160396

Ouh super! Zo leuk als je verneemt dat je zwanger bent! Ikzelf ben bijna 5w ...
Zo leuk ik ben ook uitgerekend op 4/11/20

4 jaar geleden

Reactie op DNoddyLJ

Dankjewel 😊 jij ook van harte gefeliciteerd! Is dit je eerste kindje? Bed ...
Dankjewel! Jaa mijn eerste zwangerschap en hopelijk ook 1e kindje! Ik ben ook rond die datum “uitgerekend” Ik moet alleen waarschijnlijk eerder bevallen omdat bij bijna al mijn vrouwelijke familie leden bij 40 weken zwangerschap complicaties kregen en mijn moeder zelfs 1 kindje heeft gehad die is overleden TIJDENS de bevalling. Dus ik zal rond de 38 weken ingeleid worden net zoals de rest van mijn familie

4 jaar geleden

Leuk om te lezen! Ik ben er van de week achter gekomen, maar de streepjes waren nog licht en ik kon het niet zo goed geloven.. Ben in december met de pil gestopt dus dit hadden we echt niet zo snel verwacht. Gisteren een CB test gedaan (die zijn lekker duidelijk haha) en hoewel ik het echt onwerkelijk blijf vinden, is er nu geen onzekerheid meer! Volgens internet (wat moeten we zonder) zou ik 1 november uitgerekend zijn.. Spannend allemaal dus! Wij hebben het overigens wel meteen gedeeld met onze hele directe familie. Mocht het nu toch niet goed zijn, dan vind ik het wel fijn om met een paar mensen te kunnen delen. De rest hoort het later wel 🙈😉 Hebben jullie het al aan iemand verteld?

4 jaar geleden

Reactie op Theekopje89

Leuk om te lezen! Ik ben er van de week achter gekomen, maar de streepjes w ...
Ja hetzelfde voor mij! Ik blijf realistisch maar ik hou in me hoofd dat alles goed komt omdat je anders zooo onzeker bent voor de aankomende 13-16 weken ... Mijn ouders , mijn zusje en mijn 2 beste vriendinnen weten het.

4 jaar geleden

Reactie op Theekopje89

Leuk om te lezen! Ik ben er van de week achter gekomen, maar de streepjes w ...
Hier nog niet verteld. In dec een vroege miskraam gehad en toen hadden we het bijna al verteld (was precies rond Sinterklaas dat we erachter kwamen). Ik denk dat we even wachten tot we iig voorbij dat punt zijn. Met 7 a 8 weken een echo, dus misschien kunnen we het zelfs tot die tijd stil houden. Ligt er beetje aan wat mijn lijf doet denk ik.

4 jaar geleden

Reactie op iMuis

Hier nog niet verteld. In dec een vroege miskraam gehad en toen hadden we h ...
Wat verdrietig. Snap dat je het dan stil wil houden nog. En de komende periode zal wel extra spannend zijn..

4 jaar geleden

Hoi allemaal weer nu 2 dagen over tijd clearbleu digitaal blijft zeggen niet zwanger andere testen zeggen posetief clearbleu vervroegt is posetief clearbleu die in 1 min andwoord geeft posetief en deze van jumbo 6 dagen eerder posetief ben ik nou zwanger of niet morgen naar de dokter bellen

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Hoi allemaal weer nu 2 dagen over tijd clearbleu digitaal blijft zeggen nie ...
Dokter is zeker, maar clearblue digital geven de meeste zekerheid (buiten bloedafname)

4 jaar geleden

Reactie op Yana160396

Dokter is zeker, maar clearblue digital geven de meeste zekerheid (buiten b ...
Kunnen die andere dan allemaal valse steepjes geven. Zonder hgc komt er geen lijntje toch was jumbo 6 dagen eerder nog vaag kruitvat en 1 van sensitest posetief raak ecgt in de war zeg pfffff

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Kunnen die andere dan allemaal valse steepjes geven. Zonder hgc komt er gee ...
Die early test van kruidvat is positief.. was bij mij ook zo

4 jaar geleden

Reactie op Yana160396

Die early test van kruidvat is positief.. was bij mij ook zo
Dus kan er wel op rekenen gewoon zwanger snap alleen niet waarom die digitaal vandaag nee zegt en van jumbo zo duidelijk posetief. Heb een zoontje 4 dagen voor me gemiste ongesteldheid en die was gelijk +1 2 daarom nu erg van slag wat meer geef posetief aan dan zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op Wendy22

Dus kan er wel op rekenen gewoon zwanger snap alleen niet waarom die digita ...
Misschien is het hcg iets te laag? Probeer morgen met je ochtend urine, en vang het op in een potje en doe zo de test dan is er geen verwarring

4 jaar geleden

Reactie op Yana160396

Misschien is het hcg iets te laag? Probeer morgen met je ochtend urine, en ...
Ja heb er gelukkig nog 1.liggen doe ik dat hopen dan op goed uitslag hou je op de hoogte en anders echt maar even bloed prikken bedankt 😁😁

4 jaar geleden

Hallo! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben Marielle, 31 jaar en weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Rond 6 nov uitgerekend. We hebben een dochtertje van nu 1 jaar en 9 mnd. Wij hebben het nog met niemand gedeeld, wachten denk ik de eerste echo af (rond 7/8 weken). Blijft zo’n spannende periode hè..

4 jaar geleden

Hallo allemaal ik weet van vrijdag dat ik zwanger ben van ons 5 de kindje wij zijn al super blij

4 jaar geleden

Hoi, ik lees heel veel dat jullie nog bloed moeten prikken bij de huisarts? Moet iedereen dit? Toen ik de ha belde om te zeggen dat ik zwanger was, vroegen ze of ik een test had gedaan. Ik heb r zelfs 2 gedaan. De assistente verwees me toen direct door naar een verloskundige naar keuze. Vind t zo spannend allemaal...

4 jaar geleden

Reactie op Kimmie88

Hoi, ik lees heel veel dat jullie nog bloed moeten prikken bij de huisarts? ...
Ik heb hetzelfde! Ben ook wel benieuwd eigenlijk!