9 Reacties

5 jaar geleden

Ik denk dat als het uit de vriezer haalt het binnen 15 min ontdooit is. En anders idd even in de magnetron.

5 jaar geleden

Ik haal het sochtends uit de vriezer, zet het dan in de koelkast. Dan is t in de avond ontdooid en verwarm ik het in de magnetron:)

5 jaar geleden

Ik zet het voor we gaan slapen in de koelkast, dan is het de volgende dag ontdooit. Dan verwarm ik het au bain marie met de waterkoker, de rest van het water gaat de thermoskan in om voedingen mee te maken

5 jaar geleden

Loedermoeder hier, ik vergeet om het er op tijd uit te halen (althans dat deed ik bij mijn dochters, voor zoontje nog niet begonnen, ga zondag 'kokkerellen' voor hem en volgende week starten) en gooi het 'ijsblokje' dus gewoon in een magnetronbestendig bakje en warm het op in de magnetron.

5 jaar geleden

Aubain marie in de flessenwarmer. Ik gebruik een Philips Avent potje

5 jaar geleden

In de ochtend uit de vriezer en dan is het met 2 uurtjes al een heel eind ontdooit even 10 sec in de magnetron om warm te maken

5 jaar geleden

Wij geven t hapje savonds, pak dan een nieuw ijsblokje in een plastic bakje in de koelkast. En als we t geven 10sec opwarmen in de magnetron

5 jaar geleden

Ik haal het van te voren uit de houder, in het bakje. En dan als het tijd is au bain Marie opwarmen in de flessenwarmer

5 jaar geleden

Ik ben nog niet begonnen maar mijn nicht doet de porties in plastic zakjes in de vriezer. Ze haalt er iedere dag een zakje uit en als hij dan mag eten hangt ze het gewoon in een pannetje water.