Zoontje is 2,5 jaar.
Het is een energiek mannetje met een pittig karakter... maar verder erg lief. 馃グ
Het volgende is dat hij veel gilt, volgens mij vooral om ons uit te dagen.
Bij boosheid: gillen, frustratie: gillen, blij zijn: gillen, ergens niet mee eens zijn: gillen etc. Als we reageren dat we dat niet willen, dan gilt hij door en ook een toontje hoger. En hij heeft een harde stem.
Laatst gillen in een eetgelegenheid, niet normaal. Heel moeilijk om hem daar uit te krijgen.
Herkent iemand dit en heeft iemand tips, want ik weet even niet meer hoe ik dit moet aanpakken. . 馃槬
Mijn dochter heeft er vooral een handje van om in hoofdletters te praten (ze heeft het volume van haar vaders kant) en inderdaad als we er wat van zeggen gaat het volume nog wel eens een tandje hoger. Geen tips voor je, alleen herkenning
Yup. Hier ook een gillend jongetje bij onvrede. Met name als hij moe is
Ik laat hem steeds duidelijk weten dat ik dit echt niet fijn/ leuk/ goed vind. Maar denk dat het een kwestie van tijd is.
Als hij straks 16 is doet hij dit niet meer haha
Hij gilt nog steeds, maar we vragen nu of hij kan vertellen wat er is ipv gillen. Gillen is een stuk minder. Vandaag was hij moe van het drukke weekend met Pasen en 3 verjaardagen, dus nam het hem niet kwalijk.
Zal wel een fase zijn, maar hopelijk is deze snel over.