20 Reacties

6 jaar geleden

Ik! Echt verschrikkelijk soms. Vooral vaak als ik ‘s ochtends wakker wordt, en mijn moeder zegt ook dat dat nu eigenlijk nog niet moet kunnen, ik ben aankomende zaterdag 17 weken!

6 jaar geleden

Ik had anderhalve week geleden een paar dagen af en toe harde buiken (zit nu bijna in week 17). Ik ken het niet zo van mijn eerste zwangerschap.

6 jaar geleden

Ik ben aankomende woensdag 18 weken zwanger. En heb dit ook al. Herken dit wel van mijn vorige zwangerschaps, dit had ik toen ook al

6 jaar geleden

Ik ben vandaah 16 weken ik heb 2 keer meegemaakt bij eerste zwangerschap had ik dat niet

6 jaar geleden

Ik heb er nu ook al last van. Begon zelfs als met nog geen 15 weken. Volgens de verloskundige een teken dat je het rustiger aan moet doen. Ik ben nu dus ook de helft van mijn uren gaan werken en we hebben voor thuis een schoonmaakster in dienst genomen. Bij mijn jongste dochter had ik vanaf 18 weken last van harde buiken/weeën en was mijn Cervix al verstreken.

6 jaar geleden

Hoe voel je dat precies? En wat is het qua gevoel verschillend van bandenpijn? 🙈 Dit is mijn 1e zwangerschap en moet nog van alles leren

6 jaar geleden

Ik ook , bij vorige twee zwangerschappen ook vroeg en veel last van gehad. alsnog ingeleid moeten worden toen ;-) Lastig maar maak je niet te veel zorgen

6 jaar geleden

Reactie op KimJ123

Hoe voel je dat precies? En wat is het qua gevoel verschillend van bandenpi ...
Je buik spant aan en word hard, is maar eventjes en dan is t weer weg.

6 jaar geleden

Reactie op 10e3

Ik ook , bij vorige twee zwangerschappen ook vroeg en veel last van gehad. ...
Dit me 2e zwangerschap, en bij me zoontje begon t veel later 🙈

6 jaar geleden

Hoe herken je een harde buik? Ik heb soms wel echt een drukkend gevoel in de onderbuik. Is dat een harde buik dan?

6 jaar geleden

Reactie op lisa van hees

Ik! Echt verschrikkelijk soms. Vooral vaak als ik ‘s ochtends wakker wordt, ...
Zoals ik lees is t niet erg.. je moet dan je rust even nemen.

6 jaar geleden

Ik heb het heel soms, vooral s ochtends als ik wakker word. Voor degene die zich afvragen hoe het voelt; als je het hebt weet je het gelijk. 😂 het is een soort verkramping van je hele baarmoeder, die voel je dan echt als een harde bal in je buik zitten, alsof je een zak tennisballen hebt ingeslikt.

6 jaar geleden

Ja ik van vorige week al soms wanneer de baby erg beweeglijk is

6 jaar geleden

Ja ik heb hier ook last van en ook een topic over geopend. Ik doe het nu rustiger aan op werk (fysiek minder belasten) en merk dat het minder is.

6 jaar geleden

Ik heb ook wel geregeld al harde buiken. Maar had ik vorige zwangerschap ook best wel fel.

6 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 19 weken en denk dat ik dit zo net ook heb gehad, maar weet het niet zeker. Doet het erg veel pijn en komt het om de zoveel minuten terug?

6 jaar geleden

Ja ik ook en last van me stuiten

6 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 19 weken en denk dat ik dit zo net ook heb gehad, ma ...
Het hoort geen pijn te doen ik ben nu ook 19 weken en heb er ook een dag last van gehad maar het voelde idd gewoon hard en was na een half uur wel weer weg heb er in de ochtend last van gehad en in de avond weer eventjes

6 jaar geleden

Jep, een harde jeukende buik... vreselijk 😬

6 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 19 weken en denk dat ik dit zo net ook heb gehad, ma ...
Ik vind dat meer op weeën klinken! ..