20 Reacties

3 jaar geleden

Och! Kan het mij goed voorstellen, onze kleine man is een paar weken terug ook geopereerd. Je moederhart huilt! Gelukkig weten ze in het ziekenhuis heel goed wat ze doen. Sterkte 😘❤

3 jaar geleden

Hier beetje het zelfde. Hij heeft bij zijn linker kamer een kleine vernauwing maar niet zo ernstig. Wel wordt hij tot 18 jaar gecontroleerd.

3 jaar geleden

Wow wat heftig. ❤️

3 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst! Mijn eerste zoontje is ook een harte kindje.

3 jaar geleden

Heel veel sterkte ❤

3 jaar geleden

Heel veel sterkte! Gelukkig doen ze catheteriseren vaak via de lies, en mogen de kids na 24 uur observatie weer naar huis als alles goed gaat, tenminste in het wkz dan. Weet niet waar jullie ukkie geholpen wordt?

3 jaar geleden

Heel veel sterkte! Gelukkig doen ze catheteriseren vaak via de lies, en mog ...
Ja klopt, ze doen het via de lies, en hij wordt geholpen in het sophia kinderziekenhuis van het erasmus. Hopelijk gaat alles goed, vindt het zo spannend allemaal

3 jaar geleden

Is ook heftig! Veel erover praten en foto's maken. Komt echt wel goed! Voor je het weet ben je alweer thuis! Onze dochter heeft nu 3x een catheterisatie gehad en 3x een open hart operatie. Zeker die kleintjes zijn vaak snel hersteld, daar sta je echt verbaasd over.

3 jaar geleden

Bij mijn dochter is precies dezelfde ingreep gedaan, 2 dgn na haar geboorte. Mocht je erover willen praten of vragen hebben, let me know! X

VRIEND

3 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst! 🌹

3 jaar geleden

Oh heftig zeg!! Hoe zijn ze daar achter gekomen als ik vragen mag? Sterkte met alles!😙

3 jaar geleden

Jeetje dat is niet niks. Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Bij mijn dochter is precies dezelfde ingreep gedaan, 2 dgn na haar geboorte ...
Zo dat is ook wel heftig zo snel na de geboorte! Hoe gaat het nu met jullie dochtertje? Dat zou ik wel fijn vinden om erover te praten, komt ineens zoveel op ons af, en ben zo bezorgd over ons kleine mannetje

3 jaar geleden

Reactie op Wollepluis

Oh heftig zeg!! Hoe zijn ze daar achter gekomen als ik vragen mag? Sterkte ...
Ons zoontje heeft syndroom van noonan, en had problemen met drinken na de geboorte. We hebben toen 3.5 week in het ziekenhuis moeten blijven voordat we naar mochten.Toen hebben ze allerlei onderzoeken gedaan en kwamen ze erachter dat hij een vernauwing van de hartklep had. Dit had verder geen link met het slechte drinken was verteld

3 jaar geleden

Heel veel sterkte 😘❤️

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Zo dat is ook wel heftig zo snel na de geboorte! Hoe gaat het nu met jullie ...
Mijn dochter heeft het Noonan Syndroom, en hier was niks over bekend tijdens de zwangerschap. Door een fantastische kraamhulp die haar ademhaling vreemd vond, is ze dezelfde dag weer opgenomen. Omdat nog zo jong was waren de risico’s veel groter en heeft ze uiteindelijk 3 wkn in het Sophia gelegen. Ingreep is goed gegaan, en zijn nog elke maand in het ZH voor controles, in het Sophia zijn ze echt fantastisch!! Voor verdere details misschien via een andere weg contact hebben? Laat maar weten

3 jaar geleden

Reactie op kellykleingeld

Mijn dochter heeft het Noonan Syndroom, en hier was niks over bekend tijden ...
Zo wat goed dat de kraamhulp zo goed heeft gehandeld ook, en dat er gelijk iets mee gedaan is, dat was wel schrikken voor jullie! Ons zoontje heeft ook het syndroom van noonan, mij partner heeft het ook. Ja dat zou ik wel fijn vinden, kan je ook een privé bericht sturen hier? Ik kan het niet vinden haha..🙃

3 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Zo wat goed dat de kraamhulp zo goed heeft gehandeld ook, en dat er gelijk ...
Je kan me opzoeken via Facebook als je dit hebt, dan kunnen we via Messenger praten. Kelly Kleingeld

3 jaar geleden

Dat klinkt inderdaad spannend! Heel veel sterkte, zal duimen voor een goed herstel. Xx

3 jaar geleden

Aaah jeetje wat heftig zeg! Veel sterkte!! Fijn dat je iig contact kan hebben met iemand die hier al ervaring mee heeft gehad! ❤