55 Reacties

5 jaar geleden

Ja, dat duurt wel een paar maanden, maar uiteindelijk wordt ie heel licht of verdwijnt ie weer volledig.

5 jaar geleden

Ja ook ik heb de streep nog! Het is bij mij dan wel 6 weken geleden.. ben ook erg benieuwd of het nog weggaat馃槄

5 jaar geleden

Hier ook! Ook nog niet minder. Kan wel even duren heb ik begrepen!

5 jaar geleden

Ik heb ze ook nog! Ik dacht ook dat het direct weg zou zijn maar dat zal nog wel even duren als ik dat zo zie 馃槄

5 jaar geleden

Onze zoon ruim 6 weken en ik heb hem ook nog. Ik weet van mijn dochters zwangerschap nog dat het wel even kan duren voordat hij weg is.

5 jaar geleden

Jup ik heb hem ook nog na 8 weken. Maar valt toch helemaal niet op tussen de striae 馃槀

5 jaar geleden

Yes ik heb hem ook nog! 8 weken geleden bevallen

5 jaar geleden

Yup, hier hetzelfde! Ik ben een goeie 7 weken geleden bevallen.

5 jaar geleden

Ik heb hem nog. Vind het wel mooi, als aandenken aan de zwangerschap. Van de striae op de zijkant van mn buik word ik minder blij馃槄

5 jaar geleden

Ik heb hem ook nog. Ook is mijn navel nog heel donker. Heeft het ook met borstvoeding te maken vroeg ik me af? Dat je daardoor meer hormonen vasthoudt?

5 jaar geleden

Ja, heb hem nog! Bij mn eerste kindje heeft het ook nog best even geduurd voor het weg was.. op een gegeven moment kon k hem er deels af scrubben 馃ぃ

5 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Ik heb hem ook nog. Ook is mijn navel nog heel donker. Heeft het ook met bo ...
Dat durf ik niet te zeggen aangezien ik de fles geef.

5 jaar geleden

Ik heb hem ook nog, zoon 7weken oud. Het is pigment dat de huid donkerder heeft gemaakt, duurt dus ook weer even tot die weg is. Kan wel paar maanden duren.

5 jaar geleden

Oke haha er zijn dus meerdere haha馃槀馃槀 mijn haar valt ook nog niet uit馃構daar ben ik dan wel weer blij mee aangezien ik normaal heel dun haar heb en het in de zwangerschap voller is geworden馃榿馃榿

5 jaar geleden

Nee wel een bos zwarte touw... 馃

5 jaar geleden

Reactie op Suuskexx

Ik heb hem ook nog. Ook is mijn navel nog heel donker. Heeft het ook met bo ...
Nee, ik geef geen bv. Bij geen van mijn 3 zwangerschappen gedaan. En bij alle 3 de streep en de gepigmenteerde navel gehad. Bij de eerste twee uiteindelijk weggetrokken. Het is een onderdeel van ontzwangeren, dat duurt gewoon echt maanden, soms wel tot 1 of 2 jaar.

5 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Dochter vandaag 9 wkn en de streep zit er nog

5 jaar geleden

Ik had hem tijdens de zwangerschap niet. Pas na de bevalling viel het op, zo vreemd?!! Zoontje is 7 weken en heb een kleine streep onder mijn navel van een cm of 4/5.

5 jaar geleden

Babyolie en een wattenstaafje en het is zo weg vooral de donkere navel!

5 jaar geleden

Reactie op mama'sPrinsje

Ik had hem tijdens de zwangerschap niet. Pas na de bevalling viel het op, z ...
Hier ook geen volledige streep maar een kleintje ze hebben me verkeerd terug dichtgemaakt 馃き bij mijn litteken verspringt hij een stukje...