55 Reacties
5 jaar geleden
Ja, dat duurt wel een paar maanden, maar uiteindelijk wordt ie heel licht of verdwijnt ie weer volledig.
5 jaar geleden
Ik heb ze ook nog! Ik dacht ook dat het direct weg zou zijn maar dat zal nog wel even duren als ik dat zo zie 馃槄
5 jaar geleden
Onze zoon ruim 6 weken en ik heb hem ook nog. Ik weet van mijn dochters zwangerschap nog dat het wel even kan duren voordat hij weg is.
5 jaar geleden
Ja, heb hem nog! Bij mn eerste kindje heeft het ook nog best even geduurd voor het weg was.. op een gegeven moment kon k hem er deels af scrubben 馃ぃ
5 jaar geleden
Ik heb hem ook nog, zoon 7weken oud. Het is pigment dat de huid donkerder heeft gemaakt, duurt dus ook weer even tot die weg is. Kan wel paar maanden duren.
5 jaar geleden
Reactie op Suuskexx
Ik heb hem ook nog. Ook is mijn navel nog heel donker. Heeft het ook met bo ...
Nee, ik geef geen bv. Bij geen van mijn 3 zwangerschappen gedaan. En bij alle 3 de streep en de gepigmenteerde navel gehad. Bij de eerste twee uiteindelijk weggetrokken. Het is een onderdeel van ontzwangeren, dat duurt gewoon echt maanden, soms wel tot 1 of 2 jaar.
5 jaar geleden
Ik had hem tijdens de zwangerschap niet. Pas na de bevalling viel het op, zo vreemd?!! Zoontje is 7 weken en heb een kleine streep onder mijn navel van een cm of 4/5.
5 jaar geleden
Babyolie en een wattenstaafje en het is zo weg vooral de donkere navel!