Heel erg moe

Ren12
6 dagen geleden
Volgen
Hoi! Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. dat was dan ook wel even een schrik omdat het niet geplant was, maar oh wat zijn we trots en blij! Ik ben vandaag 5+5 weekjes alleen merk ik dat de vermoeidheid zo erg toe neemt ik kan de dag niet meer door komen zonder te slapen met als resultaat dat ik snachts dan weer wakker lig.. meer mama's hier last van?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
23 reacties
Magaliedb89
6 dagen geleden
Ja hier ook erge vermoeidheid, maar is door reeds vastgesteld ijzertekort. Ik kan de dag niet door zonder middagdutje, maar snachts slaap ik ook als een roosje hoor :-) dus daarom wel 'blij' dat ik de komende weken van thuis uit werk
  • Rapporteren
so31
6 dagen geleden
Ik slaap overdag, 1 รก 2 dutjes en 's nachts slaap ik ook goed. Wek vroeg wakker. Maar ik ben ook ontzettend moe en snel buiten adem/lage bloeddruk. Nog iemand?
  • Rapporteren
ChristelL-25
6 dagen geleden
Ik ook! Ook snel buiten adem. Vermoeidheid kan ook heel snel ineens komen opzetten. Herkennen anderen dat ook?
  • Rapporteren
Chera
6 dagen geleden
Ik ben ongeveer 5 weken sinds dat wewt zwanger ben ben erg moe slaap veel over dag en savond slaap ik ook goed Ik werk zorg door onregelmatog diensten ben ik ook wrg moe
  • Rapporteren
so31
6 dagen geleden
Reactie op ChristelL-25
Ik ook! Ook snel buiten adem. Vermoeidheid kan ook heel snel ineens komen opzetten. Herkennen anderen dat ook?
Inderdaad! Dat snel buiten adem is echt niet leuk. Maar schijnt normaal te zijn. De ene heeft er meer last van dan de andere๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Nesja35
6 dagen geleden
Hoi. Ik ben 6+3 en ook heel erg moe. Helemaal nergens zin in ook... Ik heb gelezen dat het tot 3 maandjes kan duren en dat je dan je energie weer een beetje terug zou moeten krijgen. Hope so! ๐Ÿ™๐Ÿผ
  • Rapporteren
Tanneej
6 dagen geleden
Oh ik ben ook hele dagen moe en snel buiten adem...
  • Rapporteren
Bernou
6 dagen geleden
9 weken en rond 2 uur smiddags moet ik gewoon gaan liggen. Ik krijg het dan zo koud dat ik met wollen sokken een deken en een kruik op de bank lig.
  • Rapporteren
ChristelL-25
6 dagen geleden
Reactie op Bernou
9 weken en rond 2 uur smiddags moet ik gewoon gaan liggen. Ik krijg het dan zo koud dat ik met wollen sokken een deken en een kruik op de bank lig.
Dat herken ik! Al varieert het tijdstip bij mij. Maar heb tenminste twee dekens en warme sloffen nodig en wordt dan pas langzaam weer warm...
  • Rapporteren
Bernou
6 dagen geleden
Reactie op ChristelL-25
Dat herken ik! Al varieert het tijdstip bij mij. Maar heb tenminste twee dekens en warme sloffen nodig en wordt dan pas langzaam weer warm...
Of een lekker warm bad ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
ChristelL-25
6 dagen geleden
Reactie op Bernou
Of een lekker warm bad ๐Ÿ˜
Daar kom ik nu net uit ;). Weer helemaal opgewarmd. Nu nog maar onder 1 dekentje op de bank ;).
  • Rapporteren
Bernou
6 dagen geleden
Reactie op ChristelL-25
Daar kom ik nu net uit ;). Weer helemaal opgewarmd. Nu nog maar onder 1 dekentje op de bank ;).
O lekker! Ik heb de hond nu lekker als kruikje. Die vindt dat helemaal niet erg.
  • Rapporteren
ChristelL-25
6 dagen geleden
Reactie op Bernou
O lekker! Ik heb de hond nu lekker als kruikje. Die vindt dat helemaal niet erg.
Dat klinkt ook als een comfortabele oplossing!
  • Rapporteren
so31
6 dagen geleden
Ik voel mij op het moment zo lui ๐Ÿ˜‚ terwijl ik normaal heel actief ben, ik sport 4-5uur per week, de was, koken... normaal geen probleem. Nu ECHT geen zin in. En zelfs na het eten of douchen moet ik eve gaan liggen om te bekomen๐Ÿ˜‚ . Ik herken me zelf niet. In bed krijg ik me niet opgewarmd. Dan maar slapen met dikke pyjama๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Bernou
6 dagen geleden
Reactie op so31
Ik voel mij op het moment zo lui ๐Ÿ˜‚ terwijl ik normaal heel actief ben, ik sport 4-5uur per week, de was, koken... normaal geen probleem. Nu ECHT geen zin in. En zelfs na het eten of douchen moet ik eve gaan liggen om te bekomen๐Ÿ˜‚ . Ik herken me zelf niet. In bed krijg ik me niet opgewarmd. Dan maar slapen met dikke pyjama๐Ÿ™ˆ
Herkenbaar ๐Ÿ˜‚ voel me ook lui. Dus ik doe s ochtends alles als ik nog energie heb. En dan kan ik smiddags er lekker aan toegeven.
  • Rapporteren
Mamasuusje
6 dagen geleden
Heel herkenbaar.. En even toegeven kan ik helaas niet met nog 2 kindjes volop thuis..
  • Rapporteren
SayangJenster
6 dagen geleden
Ben blij om te zien dat ik niet de enige ben. Om 08.00 uur mijn bed uit om te 'werken', aangezien mijn kleine van anderhalf ook rondloopt. 12 uur eigenlijk al helemaal kapot, maar wakker proberen te blijven met hoofdpijn. En wanneer de kleine slaapt ook even gaan liggen. Vandaag werd dat dus pas om 17.00 uur wakker worden en nu alweer moe....... Oh, en de hele dag koud brrrrr koud
  • Rapporteren
Colet
6 dagen geleden
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Men kom niet bij geslapen voor mijn gevoel even boodschappen doen en kan zo weer slapen, dacht dat het aan mij lag maar gelukkig niet dus...
  • Rapporteren
.. Baby ..
6 dagen geleden
4+3 weken vandaag van eerste kindje, maar ook al de afgelopen week ontzettend moe. Ik weet pas 3 dagen dat ik zwanger ben, maar het lijkt met de dag erger te worden. Slaap onrustig ( ook door gevoelige borsten ) vanaf een uur of 3/4 en om half 7/ half 8 bedenk ik me dan maar op te staan. Met als gevolg natuurlijk dat ik smiddags moet slapen. En tegen 9/10 uur savonds mijn ogen weer graag willen sluiten. Kunnen we alvast wennen aan de slapeloze nachten die ons te wachten staan denk ik maar.. ๐Ÿ˜Š
  • Rapporteren
Kqarolli
6 dagen geleden
Hier 6 weekje en ook heel erg moe. Ik wil zo graag doen wat ik normaal doe maar het lukt gewoon niet dus ik probeer het los te laten. Ik heb echt minstens 1 lange dutje per dag nodig om toch nog wat te kunnen doen.
  • Rapporteren