23 Reacties

4 jaar geleden

Ja hier ook erge vermoeidheid, maar is door reeds vastgesteld ijzertekort. Ik kan de dag niet door zonder middagdutje, maar snachts slaap ik ook als een roosje hoor :-) dus daarom wel 'blij' dat ik de komende weken van thuis uit werk

4 jaar geleden

Ik slaap overdag, 1 á 2 dutjes en 's nachts slaap ik ook goed. Wek vroeg wakker. Maar ik ben ook ontzettend moe en snel buiten adem/lage bloeddruk. Nog iemand?

4 jaar geleden

Ik ook! Ook snel buiten adem. Vermoeidheid kan ook heel snel ineens komen opzetten. Herkennen anderen dat ook?

4 jaar geleden

Ik ben ongeveer 5 weken sinds dat wewt zwanger ben ben erg moe slaap veel over dag en savond slaap ik ook goed Ik werk zorg door onregelmatog diensten ben ik ook wrg moe

4 jaar geleden

Reactie op ChristelL-25

Ik ook! Ook snel buiten adem. Vermoeidheid kan ook heel snel ineens komen o ...
Inderdaad! Dat snel buiten adem is echt niet leuk. Maar schijnt normaal te zijn. De ene heeft er meer last van dan de andere🙈

4 jaar geleden

Hoi. Ik ben 6+3 en ook heel erg moe. Helemaal nergens zin in ook... Ik heb gelezen dat het tot 3 maandjes kan duren en dat je dan je energie weer een beetje terug zou moeten krijgen. Hope so! 🙏🏼

4 jaar geleden

Oh ik ben ook hele dagen moe en snel buiten adem...

4 jaar geleden

9 weken en rond 2 uur smiddags moet ik gewoon gaan liggen. Ik krijg het dan zo koud dat ik met wollen sokken een deken en een kruik op de bank lig.

4 jaar geleden

Reactie op Bernou

9 weken en rond 2 uur smiddags moet ik gewoon gaan liggen. Ik krijg het dan ...
Dat herken ik! Al varieert het tijdstip bij mij. Maar heb tenminste twee dekens en warme sloffen nodig en wordt dan pas langzaam weer warm...

4 jaar geleden

Reactie op ChristelL-25

Dat herken ik! Al varieert het tijdstip bij mij. Maar heb tenminste twee de ...
Of een lekker warm bad 😍

4 jaar geleden

Reactie op Bernou

Of een lekker warm bad 😍
Daar kom ik nu net uit ;). Weer helemaal opgewarmd. Nu nog maar onder 1 dekentje op de bank ;).

4 jaar geleden

Reactie op ChristelL-25

Daar kom ik nu net uit ;). Weer helemaal opgewarmd. Nu nog maar onder 1 dek ...
O lekker! Ik heb de hond nu lekker als kruikje. Die vindt dat helemaal niet erg.

4 jaar geleden

Reactie op Bernou

O lekker! Ik heb de hond nu lekker als kruikje. Die vindt dat helemaal niet ...
Dat klinkt ook als een comfortabele oplossing!

4 jaar geleden

Ik voel mij op het moment zo lui 😂 terwijl ik normaal heel actief ben, ik sport 4-5uur per week, de was, koken... normaal geen probleem. Nu ECHT geen zin in. En zelfs na het eten of douchen moet ik eve gaan liggen om te bekomen😂 . Ik herken me zelf niet. In bed krijg ik me niet opgewarmd. Dan maar slapen met dikke pyjama🙈

4 jaar geleden

Reactie op so31

Ik voel mij op het moment zo lui 😂 terwijl ik normaal heel actief ben, ik ...
Herkenbaar 😂 voel me ook lui. Dus ik doe s ochtends alles als ik nog energie heb. En dan kan ik smiddags er lekker aan toegeven.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar.. En even toegeven kan ik helaas niet met nog 2 kindjes volop thuis..

4 jaar geleden

Ben blij om te zien dat ik niet de enige ben. Om 08.00 uur mijn bed uit om te 'werken', aangezien mijn kleine van anderhalf ook rondloopt. 12 uur eigenlijk al helemaal kapot, maar wakker proberen te blijven met hoofdpijn. En wanneer de kleine slaapt ook even gaan liggen. Vandaag werd dat dus pas om 17.00 uur wakker worden en nu alweer moe....... Oh, en de hele dag koud brrrrr koud

4 jaar geleden

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Men kom niet bij geslapen voor mijn gevoel even boodschappen doen en kan zo weer slapen, dacht dat het aan mij lag maar gelukkig niet dus...

4 jaar geleden

4+3 weken vandaag van eerste kindje, maar ook al de afgelopen week ontzettend moe. Ik weet pas 3 dagen dat ik zwanger ben, maar het lijkt met de dag erger te worden. Slaap onrustig ( ook door gevoelige borsten ) vanaf een uur of 3/4 en om half 7/ half 8 bedenk ik me dan maar op te staan. Met als gevolg natuurlijk dat ik smiddags moet slapen. En tegen 9/10 uur savonds mijn ogen weer graag willen sluiten. Kunnen we alvast wennen aan de slapeloze nachten die ons te wachten staan denk ik maar.. 😊

4 jaar geleden

Hier 6 weekje en ook heel erg moe. Ik wil zo graag doen wat ik normaal doe maar het lukt gewoon niet dus ik probeer het los te laten. Ik heb echt minstens 1 lange dutje per dag nodig om toch nog wat te kunnen doen.