Heel erg vermoeid

octbaby
3 dagen geleden
Volgen
Hoi allemaal, heb de afgelopen 3 dagen last van vermoeidheid en kan echt met moeite mn ogen open houden op werk😅 lig elke avond om 9 uur in bed omdat ik gewoon kapot ben. Hebben hier meerder mensen daar last van? En wat kan ik er tegen doen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Verwijderd lid
3 dagen geleden
Ik heb het nu al twee weken. Enige kwaaltje ook tot nu toe gelukkig. Gewoon je rust nemen is het beste hahaha. Je lichaam is hard aan het werk en heeft die energie nodig.
  • Rapporteren
Margreet
3 dagen geleden
Veel slapen!! En rust pakken, luisteren naar je lichaam. Ik slaap per dag ook steeds eerder en als het even kan nog een middagdutje :)
  • Rapporteren
Meez
3 dagen geleden
Ook al doe ik vanwege corona echt stukken minder, heb lange nachten en nog heb ik regelmatig een middag dutje..
  • Rapporteren
novbaby
3 dagen geleden
Ik leef met je mee ik ook heel erg moe maar ik werk ook is
  • Rapporteren
Kaoutar86
3 dagen geleden
Vitamine innemen, en lekker veel rust nemen wanneer het mogelijk is. Sterkte
  • Rapporteren
Anoniempje2
3 dagen geleden
Hier hetzelfde. Moe, moe en moe. Slaap heel veel. Ik sta op, ga werken kom thuis, ga eten en ga slapen. Achja het hoort er nu even bij! En nu slapen nu het nog kan haha
  • Rapporteren
Wayraonelove
3 dagen geleden
Ja.... hier ook... val rond 22 uur s avonds om van de slaap en geef daar ook aan toe.... de middagdutjes worden ietsjes minder nu, maar soms nog wel nodig....
  • Rapporteren
Lisette931
3 dagen geleden
Vervelend hè? Ik ben nu ook al ruim een week ontzettend moe. Op mijn vrije dagen doe ik een middagdutje mee met dochter. Tijdens werkdagen lig ik savonds 9 uur al te slapen.
  • Rapporteren
amber1994
3 dagen geleden
Ik ben ook heel moe. Maar ik slaap tijdens de nacht veel slechter dan voor ik zwanger was. Dus probeer ik een middagdutje te doen om dit te compenseren.
  • Rapporteren
Kellywijnhoven
3 dagen geleden
Ja hier ook! Gisteravond lag ik om 20.30u al te slapen.
  • Rapporteren
Sita En Jerry
3 dagen geleden
Daar heb ik ook last van ik val om 20.00 in slaap
  • Rapporteren
Chantal32
3 dagen geleden
Ik heb daar ook veel last van. Overdag ook veel moe. Snachts slaap ik heel licht en m'n vriend snurkt ook nog eens dus heb een tijd gehad dat ik liever op de bank sliep. Zeker wanneer ik de volgende ochtend moet werken. Savonds slaap ik soms wel eens rond 19.00 uur al. Word dan rond 20.30 uur wakker en dan gaan we rond 22.30 uur naar bed en kan ik weer slapen.. 😴🤭
  • Rapporteren
.. Baby ..
3 dagen geleden
Herkenbaar ja. Maar ben ook sinds ik zwanger ben veel vroeger wakker. Maar we mogen moe zijn, we maken tenslotte een klein mini mensje in ons.. 🥰
  • Rapporteren