3 Reacties

6 maanden geleden

Mijn zoontje wordt 9 november 3 en heeft precies hetzelfde. Sinds anderhalve maand elke nacht wakker, terwijl hij een supermakkelijke slaper is (sliep al snel de nachten door en dit altijd gedaan, op een paar korte slaapregressies na). Deze is wel echt veruit het heftigste tot nu toe. Duurt veel langer dan we gewend zijn bij een slaapregressie, en vaak wakker per nacht. Huilen, aandacht willen, wat willen drinken, zn knuffel ligt niet goed onder de deken, zn lampje moet aan, noem het maar op haha. Ik heb me er maar aan overgegeven. Het gaat wel weer over, ookal is het nu pittig.

6 maanden geleden

Ik woon sinds 3 maanden in een andere woning en dit heeft toen bij mijn dochter heel veel impact gehad, voorheen sliep ze altijd goed nooit problemen gehad met slapen en sinds de verhuizing was het een drama. Ook haar gedrag veranderende er erg door, slaapwandelen, heel boos kunnen zijn,paniek wakker worden. Nu we wat geland zijn is ze weer de oude onbewust heeft dit voor haar ontzettend veel gedaan en herkende haar echt niet. De weken er voor waren natuurlijk ook heel anders voor haar, zoals inpakken van dozen niet meer der plekje waar ze was opgegroeid. Het kan dus onbewust heel veel impact hebben, ook al merk je er van tevoren niet veel van.

6 maanden geleden

Het is alsof je mijn zoon beschrijft. Als hij wakker is wil hij drinken en knuffelen. Maar slapen s'nachts wil hij niet. Ik zit nu letterlijk naast zijn deur omdat hij mij steeds roept