13 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het niet zo heftig. Maar ik heb wel dagelijks een soort menstruatie kramp. Af en toe is dat. En dan denk ik nog steeds o ooo t voelt alsof ik ongesteld moet worden. Las ook dat het bandenpijn kan zijn.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Inderdaad savonds maar ook wel 1 of 2x overdag. Echt niet fijn! Ik ben nu 7+1 weken (eerste zwangerschap) en heb er sinds een week last van. Ik vraag me wel af of het normaal is 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Vandaag 7+2! En precies dezelfde krampen als jij! Ik heb ze alleen ook momenten overdag. Onwijs pijnlijk!! 😫 Ik heb morgen mn echo dus ben benieuwd. Ik weet dat het erbij hoort maar toch voelt het soms zorgwekkend...

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Echt flinke zware krampen! Paar nachten geleden zo erg dat ik vk heb gebeld, zij zei dat ik me echt geen zorgen hoef te maken en dat er inderdaad zoveel gebeurt daar beneden🤭 ik mocht van haar paracetamol nemen (2 om de 6 uur ) nu een paar dagen later is het een stuk minder geworden gelukkig maar nog zeker aanwezig! Ik heb ook geen bloed verloren en heb morgen de eerste echo (6+3) 😱😍

4 jaar geleden

🤚🏻ikkeeee door de pijn lig nu lekker onder het zonnetje op mijn bankkkk 😭😭😭 Ik heb heel veel kramp gehad in het begin toen ik erachter kwam maar nu is het echt af en toe maar richting de avond en in de nacht heb ik gewoon stekennn

4 jaar geleden

Vk gaf aan dat het kan komen door te weinig vocht.. heb er zelf ook last van

4 jaar geleden

Hier hetzelfde ben vandaag precies 7weken en heb er al bekan 2weken last van daarbij nog een zeer in de onderrug dokter zegt dat het heel normaal is dat alles binnenin aan het groeien is en plaats aan het maken is dus geen reden tot paniek maar heel handig als je werkt is het niet

4 jaar geleden

Ik heb echt precies het zelfde! Dagelijks af en toe wel een krampje waarvan ik denk Hmm die is niet zo lekker, maar donderdag op vrijdag nacht werd ik wakker met zulke heftige krampen. Ik wist gewoon niet waar ik het zoeken moest. Uiteindelijk met een lange tijd heel diep in en uit blazen zijn ze weg gegaan en heb ik fijn verder kunnen slapen. Was bang voor een miskraam maar vooralsnog geen bloedverlies dus het zal er wel bij horen denk ik dan. We lazen op internet al dat het een innesteling kan zijn (al lijkt me dat dan wel wat laat ben 6+3), baarmoeder die uitrekt of bandenpijn. Ben echt heel erg blij om te lezen dat ik niet de enige ben!

4 jaar geleden

Fijn om jullie reacties te lezen, dat stelt wat gerust gelukkig. Ik heb ze inderdaad ook af en toe overdag. Hopelijk zit het allemaal gewoon goed, daar ga ik maar vanuit zolang ik geen bloed verlies. Eerste echo pas met 10+4 dus nog 3 weken wachten...

4 jaar geleden

Hoi, ik wil je niet nodeloos ongerust maken maar ik had het ook en het bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn helaas ... hopelijk is het dat bij jou niet, maar als de mijn echt ondraaglijk wordt zou ik toch overwegen of je mag gaan voor een echo. Ik ben uiteindelijk op spoed beland omdat ik echt ging flauwvallen van de pijn...

4 jaar geleden

Hier ook vandaag 7 weken afgelopen week ook veel last gehad van menstruatie (lijkend) pijn gehad . Vooral zeurende pijn .. ik ga ook vaak na de wc om te checken of ik niet bloed en dat gelukkig niet. M’n afscheiding word wel steeds meer ?(sorry) hebben jullie dat ook? stelt me wel gerust dat ik niet de enigste ben

4 jaar geleden

Reactie op sh6

Hier ook vandaag 7 weken afgelopen week ook veel last gehad van menstruatie ...
Ik heb altijd wel al redelijk veel afscheiding gehad, maar nu echt zeker meer dan anders! Hoort er Volgensmij ook echt bij 🤔

4 jaar geleden

Wat vervelend! Ik herken het, 6+3 weken en ontzettende krampen meerdere keren per dag. S nachts word ik wakker van de pijn. Ik puf ze weg alsof ik al 8 maanden verder ben 😉 ik heb volgende week de eerste echo, ben heel benieuwd. Ik heb ook het idee alsof er heel veel lucht in mn maag zit. Herkenbaar? Wat bij mij wel helpt is een kruik.