16 Reacties

4 jaar geleden

Nee. Niet gehad maar ik zou de verloskundige bellen. Dit werd bij mij genoemd als iets waarvoor ik moest bellen.. succes😘

4 jaar geleden

Gewoon gelijk de vk bellen

4 jaar geleden

Ik heb toevallig ook met 5+3 dagen helder rood bloed verloren mn hele ondergoed zat onder maar gelukkig bleef het daarbij. Ik hoop dat het bij jou ook zelfde is. Ik duim voor je!🍀

4 jaar geleden

Is het heel veel of een beetje?? Ik heb namelijk een beetje gehad 2 dagen lang vooral met afgeven en bij mij is alles goed. Maar ik zou je VK bellen, mocht het veel zijn!

4 jaar geleden

Ik zojuist ook een beetje rood bruin en alleen nog een beetje met afvegen maak me ook heeel veel zorgen. Heb gebeld maar moet afwachten tot maandag. Ondat ze door het corona virus niet extra mogen onderzoeken. Ben zo onwijs bang

4 jaar geleden

Meteen bellen naar de verloskundige of gynaecoloog en anders naar spoed dan kunnen ze je onderzoek met echo

4 jaar geleden

Heb ik ook gehad. Ben nu bijna 7 weken. Met 6 weken heftige bloeding heb de volgende dag een echo gehad gezien mijn geschiedenis. 10 jaar ivf. Deze natuurlijk bevrucht! Alles bleek gelukkig goed te zijn! Vooralsnog.

4 jaar geleden

Ik had dinsdagochtend de echo, alles goed. Ze heeft zelfs nog even m’n baarmoeder gecheckt, ook niks afwijkende. Vervolgens ‘s avonds een paar druppels helderrood bloed. Ben er vanuit gegaan dat het niets ernstigs is aangezien het nog geen 8 uur daarvoor helemaal in orde was. Daarna ook geen bloed meer gehad. Als t terugkomt trek ik zeker aan de bel!

4 jaar geleden

Mij hebben ze verteld dat je na bloedverlies een zwangerschapstest moet doen en als die nog steeds een knalstreep aangeeft het goed zit.

4 jaar geleden

Heb je het na een sekspartij gekregen? Dat is bij mij namelijk het geval, dus wij doen nu maar even aan onthouding. 🙈 Beetje bloedverlies hoeft niks ergs te zijn. Als het langer dan 3 dagen aanhoudt en het is beetje menstruatie hoeveelheid (of meer) en je hebt ook krampen, dan is dat minder goed nieuws. Bij was dat eerder namelijk het begin van een miskraam. Tijdens mijn bloedverlies toen (hield 2 weken aan) heb ik 3x een goeie echo gehad. Een echo kan dus goed zijn terwijl het toch een miskraam wordt. Afwachten is het enige wat je kan doen. Bij mij bleek bij echo 4, na 2 weken bloedverlies dus, dat het hartje gestopt was.. Ik hoop dat het bloeden gauw stopt, dat is eigenlijk de enige geruststelling die je nu kan krijgen. Sterkte! ✨

4 jaar geleden

Reactie op loite

Mij hebben ze verteld dat je na bloedverlies een zwangerschapstest moet doe ...
Hcg schijnt nog wel even in je urine te zitten ... hoeveel tijd er tussen moet zitten weet ik niet

4 jaar geleden

Ik wil je niet bang maken, maar bij mij was t t begin van een miskraam.. ik was 8wkn. Begon met roze afscheiding s avonds en de dag erna helderrood en stolsels :( ik hoop niet dat dat t is

4 jaar geleden

Reactie op Emmy

Hcg schijnt nog wel even in je urine te zitten ... hoeveel tijd er tussen m ...
Klopt helemaal! Dacht ik dus ook meteen maar dat advies heb ik gekregen van het ziekenhuis in Arnhem 🙈. Dus weet het ook niet precies. Vond het wel vaag ja.

4 jaar geleden

Reactie op loite

Klopt helemaal! Dacht ik dus ook meteen maar dat advies heb ik gekregen van ...
T klopt niet. Je hcg is hoog en moet daarna nog afnemen. De halfwaardetijd is 3-4 dagen dus duurt even voor het uit je lichaam is test zullen dus nog positief blijven.

4 jaar geleden

Reactie op 17112020

T klopt niet. Je hcg is hoog en moet daarna nog afnemen. De halfwaardetijd ...
Dan geven ze wel heel slecht advies op de voortplantingsgeneeskunde afdeling(Via ivf). Niet echt fijn dan als dat zo is. Geeft nog meer onzekerheid.

4 jaar geleden

Ik ben 5 wk en 3 dg, sinds 6 dg ook kleine bloed vlekjes en zelfs bruine afscheiding, hiervoor gebeld met de kliniek( waar ik via IUI voor behandeld ben) ze zeiden afwachten.