34 Reacties

3 jaar geleden

En ik vind het gek dat ik met 23 weken me baby voel en ook zie bewegen ook vooral snachts😄

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik ben ook 21 weken en de afgelopen nachten wordt ik er gwn wakker van...

3 jaar geleden

Oooh heerlijk, vind het zo’n fijn gevoel😍

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

En ik vind het gek dat ik met 23 weken me baby voel en ook zie bewegen ook ...
Jaa is ook echt gek haha, ik voelde hem al sinds de 15/16 weken maar heb nu sinds een week echt wel dat ik hem iedere dag voel

3 jaar geleden

Reactie op gulsem

Heel herkenbaar! Ik ben ook 21 weken en de afgelopen nachten wordt ik er gw ...
Jaa ik heb dat dus ook, had gisteravond ook dat ik (met mijn slaapmedicatie) gewoon 2 uur wakker heb gelegen, als ie nou gewoon zachtjes trapte oke maar het is ook gewoon zo hard steeds😂

3 jaar geleden

Hihi, voor zover mogelijk, probeer te zorgen dat je nu nog zo snel mogelijk in slaap komt. Over een paar weken is het misschien helemaal niet meer te doen 🙊

3 jaar geleden

Jaa ik heb dat dus ook, had gisteravond ook dat ik (met mijn slaapmedicatie ...
Wat mag je nog nemen qua slaapmedicatie?

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Wat mag je nog nemen qua slaapmedicatie?
Ik heb via de pop poli quetiapine 25mg gekregen

3 jaar geleden

Reactie op Meez

Hihi, voor zover mogelijk, probeer te zorgen dat je nu nog zo snel mogelijk ...
Jaa ik doe echt me best maar de kleine houdt me nu al wakker laatstaan als ie straks geboren is🙈😂

3 jaar geleden

Ik heb via de pop poli quetiapine 25mg gekregen
Ik slikte voor de zwangerschap 100 mg, heb ik afgebouwd bij de pop tot 25mg kan wel merken dat ik super vaak wakker word snachts. En mijn kleine is ook al super actief, de hele dag door 👀. Ben morgen 22 weken

3 jaar geleden

Heb je overdag de mogelijkheid om meer/vaker rustig op de bank te liggen of te ontspannen? Misschien dat dit kan helpen in de avond.. Zodra jij namelijk gaat bewegen, wordt de kleine als het ware in slaap geschommeld of heeft die minder ruimte om te bewegen, dus als jij in de rust komt gaat de kleine los😅 mijn placenta ligt dit keer voor en daardoor is het vaak lastiger om em te voelen, maar ik voel em ook elke dag en is soms flink bezig.. Door overdag misschien wat vaker te kunnen ontspannen wordt de baby hopelijk 's avond wat rustiger.. Hoop dat je hier iets aan kan hebben..

3 jaar geleden

Jaa is ook echt gek haha, ik voelde hem al sinds de 15/16 weken maar heb nu ...
Zo vroeg al bij mij heeft het wat langer geduurd tot ik hem voelde

3 jaar geleden

Ik herken het! Ik heb het ook vooral als ik zelf stil en rustig ben. Vooral 's avonds maar ook als ik geconcentreerd aan het werk ben. Ik ga dan een beetje heen en weer wiegen en als ik aan het werk ben, hardop praten 😅 Hij valt dan vaak weer in slaap. Dat helpt dus vaak wel!

3 jaar geleden

Reactie op Dotjeziel

Ik slikte voor de zwangerschap 100 mg, heb ik afgebouwd bij de pop tot 25mg ...
Jaa ik had eerst ook 100mg in totaal, heb nu de langwerkende van 50mg en de kortwerkende van 25mg per dag

3 jaar geleden

Reactie op RianneMoraal

Heb je overdag de mogelijkheid om meer/vaker rustig op de bank te liggen of ...
Jaa dat is wel een goed idee dankjewel!

3 jaar geleden

Reactie op Beebz

Ik herken het! Ik heb het ook vooral als ik zelf stil en rustig ben. Vooral ...
Dan ga ik dat ook proberen dankjewel!

3 jaar geleden

Jaa ik had eerst ook 100mg in totaal, heb nu de langwerkende van 50mg en de ...
Dat kan ook een reden zijn dat je minder goed slaapt in combi met bewegende baby en blaas. Ik denk maar zo bij mezelf nu kan ik wennen aan de gebroken nachten als de kleine er straks is.

3 jaar geleden

Reactie op Dotjeziel

Dat kan ook een reden zijn dat je minder goed slaapt in combi met bewegende ...
Jaa ik merk wel dat ik deze echt nodig heb...die van 50mg zorgt dat ik wat meer rust in me hoofd heb en niet zo pieker iedere avond en die van 25mg dan voor het in slaap komen

3 jaar geleden

Ik heb er 2 in mijn buik die enorm veel energie hebben😅 vooral als ik uitgeput ben. Ze doen het tenminste goed🤷‍♀️😅

3 jaar geleden

Reactie op 20-Nomi-02

Ik heb er 2 in mijn buik die enorm veel energie hebben😅 vooral als ik uitg ...
Pfff positief blijven 😅😂