9 Reacties

2 jaar geleden

Kan heel goed kiezen zijn hoor die door komen. Wij hebben ook altijd een hele vrolijke meid en sinds de verjaardag 2 weken terug was alleen maar hangen en niet lekker zijn. Nu zijn er 4 kiezen een beetje zichtbaar en heeft ze het minder.

2 jaar geleden

Temp al gemeten?

2 jaar geleden

Reactie op Ans31

Kan heel goed kiezen zijn hoor die door komen. Wij hebben ook altijd een he ...
Kan wel nog niet gekeken ik zie wel tandjes vooraan. Krijgen ze nu al kiezen dan

2 jaar geleden

Temp al gemeten?
Ja hij had 2 dagen koorts na vaccinatie hij was al beetje verkouden. Nu word hij elke keer hoestend wakker hij hoest veel en is nog hangerig. Heb de dokters assistente gebeld die zei dat ik siroop bij de drogist kan halen en neusspray

2 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Kan wel nog niet gekeken ik zie wel tandjes vooraan. Krijgen ze nu al kieze ...
Kan heel goed hoor me dochter is 1 jaar en 2 weken en kreeg er meteen 4 en ook nog de grote

2 jaar geleden

Hij bleef net maar huilen tot hij in slaap valt dan begint hij weer te huilen ben helemaal inde war moet ik hem naar de ha brengen of niet

2 jaar geleden

Ik heb net zetpil gegeven weer lijkt of hij ergens pijn heeft ik weet niet waar馃ズ

2 jaar geleden

Als jou gevoel zeg door de dokter na laten kijken gewoon bellen

2 jaar geleden

Reactie op Ans31

Als jou gevoel zeg door de dokter na laten kijken gewoon bellen
Ja ik had toch de huisartsenpost gebeld hij was 39,3 ik moest er naar toe en die zei dat hij oorontsteking heeft. Vandaar dat hard huilen enz