9 Reacties

3 jaar geleden

Wat mooi en fijn dat alles goed is!! Bijzonder he die echo. Onze ukkepuk was ook zo lekker druk aan het spartelen 馃槏 Dit was onze 12 weken echo 馃榿

3 jaar geleden

Reactie op Floor91

Wat mooi en fijn dat alles goed is!! Bijzonder he die echo. Onze ukkepuk wa ...
Wauw wat een mooie echo! Daar lag die van ons niet lang genoeg voor stil hahaha. Keek trouwens ook van ons af. Maar blijft een wonder om te zien ja

3 jaar geleden

Begrijp helemaal wat je bedoeld ben ook helemaal verliefd op onze shrimp. Deze foto is van gisteren 12+3

3 jaar geleden

Reactie op Banaan

Begrijp helemaal wat je bedoeld ben ook helemaal verliefd op onze shrimp. D ...
Ach wat ziet ie er vredig uit 馃槏 was die van jullie ook zo beweeglijk?

3 jaar geleden

Herken je gevoel helemaal!馃グ de onze was aan het slapen toen denk ik, lag er vredig bij馃グ

3 jaar geleden

Mooiste gevoel van de wereld wanneer je je kleintje voor het eerst ziet鉂わ笍 vandaag heb ik alleen controle gehad en het hartje weer horen kloppen馃槏 Gefeliciteerd met de mooie echo馃槉

3 jaar geleden

Superleuk! Bij mij lag ukkie juist bij de echo van 9 weken te dansen, maar met 11 weken was ie aan het rusten. 馃槏 zo bijzonder om steeds te zien. Over 3 weken mogen we weer :)

3 jaar geleden

Ik voel je馃挋鉂わ笍馃挏. Vandaag geslachtsbepaling gedaan met 14+4. Mag trots zeggen dat ik voor het eerst mama word van een jongen馃挋

3 jaar geleden

Reactie op Dotjeziel

Ik voel je馃挋鉂わ笍馃挏. Vandaag geslachtsbepaling gedaan met 14+4. Mag trots zegg ...
Gefeliciteerd met de kleine man