Omg ladies… HELP!
Fleur wil niet meer slapen. Ze KRIJST het uit. Probleem is: ze wil bij ons slapen of dat we in haar kamer blijven. Terwijl ze daarvoor nul moeite had om in slaap te vallen zelf en keurig van 19-7 sliep…
Nu zijn we er afgelopen week niet echt consequent in geweest. Soms bij ons genomen. Soms blijven zitten tot ze sliep.. maar niet echt oplossingen waar wij blij van werden. Was een beetje: “zielig want vreemd huis (overbrugging tussen verhuizing waar we een maand zitten..)
Nu zitten we er een volle week dus zeiden we tegen elkaar: we gaan er weer voor. Gewoon bed ritueel, dan neerleggen, liedje zingen en weg. En dan na 5 minuten even terug. Na 5 minuten zonder iets te zeggen en dan na 10 minuten steeds zonder iets te zeggen….
DAT DUURT NU AL ANDERHALF 😰😱
(Het is wel een doorzetter)
Ik vind het Zooo zielig. Maar iedere keer als ik erheen ga voor de aai gaat ze meteen lekker liggen en doet ze of er niets aan de hand is. Dan loop ik weer weg en is het weer krijsen.
Alles zegt: nu niet toezeggen, want dan weet ze dat ze gewoon moet volhouden.. maar iets zegt: lekker pakken en in mijn bed knuffelen en samen slapen 🫣🫣🫣
Help… wat zouden jullie doen???