40 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op LFM96

Ik zal er eens naar gaan kijken want ik slikte voor mijn zwangerschap al ja ...
Oh dat is best lastig als je daar zoveel last van hebt. Ja inderdaad je kan het altijd proberen het bestaat in vloeibare en ik kauwtabletten en mag tijdens zwangerschap gebruikt worden want heb het bij mijn eerste zwangerschap op het einde ook gebruikt

4 jaar geleden

Gember thee. Wel met honing en als je wil citroen

4 jaar geleden

Ik zit nu aan de pepsi max en merk dat af en toe een paar slokjes me echt goed doen 😲

4 jaar geleden

Constant eten. Beschuitjes met jam. Een mandarijn. Bij een lege maag word ik althans misselijk.

4 jaar geleden

Cola helpt bij mij, flesje cola bij mijn bed en sochtends meteen een slok cola en iets droogs eten. Brood, beschuit e.d. Wel zou ik cola cafeïne en suikervrij pakken. En vaker kleine porties eten. Succes!

4 jaar geleden

Zelf helemaal ook zo last van. Ik probeer te onderdrukken met cola, gember helpt me niet. Verder druppels Iberogast werkt voor mij goed. En idd droge biscuit, toast maken..

4 jaar geleden

En ginger ale light is ook een favoriet! De prik helpt enorm, en de smaak is heel licht!

4 jaar geleden

Ik was ook kots kots kots misselijk, at niks en bleef kotsen en begon uit te drogen. Heb nu 3 dagen emasefene zetpillen, niet alles is weg maar halleluja dank de heer 🙏🏼🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op Alex123

Ik was ook kots kots kots misselijk, at niks en bleef kotsen en begon uit t ...
Fijn dat je je wat beter voelt!! Waarin verschillen die t.o.v. de gewone zetpillen?

4 jaar geleden

Reactie op Flow123

Ik las ergens gemberthee.. Geen ervaring mee zelf. Wel heel vervelend voor ...
Hier werkt gemberthee ook! Dunne plakjes snijden. Zelf doe ik er geen citroen meer bij omdat mn maag al van streek is.

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Een van de weinige dingen die bij mij goed valt en geen misselijkheid opwekt is kaas, dus ik maak elke ochtend twee dubbel botterhammen met kaas en snij deze in 4en. Dan eet ik elk uur een stuk, en dit deed wonderen voor mij. Grote maaltijden kan ik niet meer, en lang zonder eten maakt me ook misselijk. Ik kom nu de dagen door met elk uur iets kleins, en wanneer het goed gaat eet ik wat meer, zoals een kom soep of een hele boterham. Gewoon wat lukt. ☺

4 jaar geleden

Zelf heb ik baat bij een half glaasje koude melk of een klein beetje vanille vla

4 jaar geleden

Goeiemorgen mama’s, Ik had hetzelfde probleem als jullie hier, ik ben momenteel 7w + 6 .. Ik had afgelopen donderdag mijn eerste echo en vertelde mijn gynaecoloog dat ik zo ziek was dat ik zelf ‘s nachts moest opstaan om over te geven.. zij schreef me Navalit voor. Is een medicijn dat je dient in te nemen voor het slapengaan. Het is een trage werker en werkt de hele nacht en volgende dag. Ik voel me een heel ander mens!

4 jaar geleden

Okugest helpt ook heel goed! Is een homeopathisch middel van vsm en je kunt het gewoon halen bij een drogist. Bij mij is de misselijkheid binnen 5 min verdwenen. Gember thee of shotjes helpen ook heel goed.

4 jaar geleden

Reactie op Hanna28

Okugest helpt ook heel goed! Is een homeopathisch middel van vsm en je kunt ...
Ik zweer bij Okugest van VSM! Vorige zwangerschap altijd bij de hand gehad en ligt nu weer binnen handbereik. Vorige x ook wel Emesafene via de huisarts gekregen, paar weken heel erg misselijk geweest dat ik er gewoon ziek van was. Daarna ging het beter en was Okugest, gemberthee etc voldoende

4 jaar geleden

Reactie op SaNoy

Mijn vk zegt ,gemberthee, beschuitje in de ochtend. Melk. Vanille vla. En i ...
Bedankt voor je advies!!! Vanmorgen vla, melk en een cracker met kaas gehad. Werkte heel goed😊!

4 jaar geleden

Koud voedsel helpt goed. Ik doe dagelijks een banaan in de koelkast en dat krijg ik prima naar binnen. Bevroren fruit zoals bessen werkt ook, lekker en gezond. Door de kou neemt de misselijkheid wat af.

4 jaar geleden

Pepermunt werkt wonderen! Mevrouw Wilhelmina is nu mijn beste vriendin

4 jaar geleden

Drink bouillon helpt bij mij wel

4 jaar geleden

Droge krackers en karnemelk gaat hier goed :)