40 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Theekopje89

Ik doe mee, maar ze komen het vaker niet dan wel halen. Deze ervaring hoor ...
Volgens mij vinden ze het wel belangrijk, maar door Corona zitten ze met meer gedoe met chauffeurs regelen. Vandaag komen ze bij mij voor het eerst brengen!

4 jaar geleden

Reactie op Theekopje89

Ik doe mee, maar ze komen het vaker niet dan wel halen. Deze ervaring hoor ...
ow dit is hier helemaal niet. ja op bevrijdingsdag. maar dat snapte ik.

4 jaar geleden

Ik doe mee, gelukkig halen ze het hier altijd op!

4 jaar geleden

Ik had laatst ook al een topic hierover gestart om te kijken of er veel mam ...
Er is een Topic over Moeders Voor moeders in deze geboorteclub....

4 jaar geleden

Ik doe mee vanaf wk 6 nog 4 weken te gaan

4 jaar geleden

Dankbaar voor moeders voor moeders, zelf ook zwanger geworden daardoor. Ik doe zeker mee. Hopelijk meer vrouwen!

4 jaar geleden

Reactie op Gerda118

Geprobeert maar mocht niet meer meedoen omdat ik in de elfde week zat. Had ...
Hier inderdaad hetzelfde verhaal.. wat ik achteraf vreemd vind gezien het tekort 🙄

4 jaar geleden

Reactie op MiSangre

Hier inderdaad hetzelfde verhaal.. wat ik achteraf vreemd vind gezien het t ...
Nou inderdaad

4 jaar geleden

Ik doe ook mee en heb daar geen moment over na hoeven denken. Ik vind het zelf een kleine moeite en het is voor een goed en mooi doel!👏

4 jaar geleden

Ik doe mee vanaf week 5. Nog een paar weekjes te gaan. Moet wek heel eerlijk zeggen dat ik ook wel blij ben dat het er bijna op zit.

4 jaar geleden

Reactie op MevrouwBakker

Ook gelijk aangemeld en al ruim 6 weken bezig, nog 1,5 week tot 16 weken en ...
Ik doe het idd 's nachts ook niet. Moet wel 3x per nacht eruit em wol dan niet helemaal wakker zijn...

4 jaar geleden

Ik doe ook mee!! Het is een kleine moeite maar voelt als een groot gebaar voor vrouwen die niet zelf zwanger kunnen worden. Heb hier ook geen moment over hoeven nadenken 😁

4 jaar geleden

Vind het zo jammer dat dit in België niet bestaat😒

4 jaar geleden

Zie ook andere topic moeders voor moeders. Daarin staan al veel reacties met zelfs tips en ideeën. En ook dit artikel stond er al in vermeld. Zelf doe ik al mee vanaf het begin, nog 2 weken en dan zit het er weer op. Heb ook hCG spuiten gekregen tijdens zwangerschapstraject, dus voelt goed om dit terug te doen.

4 jaar geleden

Ik had het met liefde willen doen, alleen door een bloedtransfusie mag het niet :-( ..

4 jaar geleden

Ik doe mee💪🏻 vind wel dat t beter gepromoot mag worden ! Bij verloskundige of huisarts etc

4 jaar geleden

Ik doe nu 3 weken mee en mag door tot begin juni! Ik zal nog even m’n best doen 🤪

4 jaar geleden

Hier al vanaf week 6 bezig nu 14 wk.

4 jaar geleden

Hier ook al vanaf week 6 👍 Nog 4 weken te gaan! Kleine moeite!