Hallo iedereen.
Wij hebben de baby kamer bijna af. Er ontbreekt alleen nog een comfortabele "voedings"stoel.
Nou heb ik niet veel ervaring met stoelen en ook niet echt met borstvoeding aangezien dit ons eerste kindje is. Ik hoorde van collega's met kinderen dat ik beter geen schommelstoel kan nemen, want dat zou pijnlijk zijn met borstvoeding.
Zijn hier ouders met ervaring die mij een handje kunnen helpen? De stoel moet wel verkrijgbaar zijn in de kleuren wit, grijs, mintgroen of babyblauw ivm kleurenthema van de kinderkamer.
Ik zou dan graag eens langs gaan bij de aanbevolen winkel(s) om eventjes te testen.
Ik ben ondertss in verwachting van me derde baby. Bij de eerste hebben we een schommelstoel van Ikea gekocht en deze zal mee verhuizen naar kamer nr3
Ik had helemaal geen last om hierin borstvoeding te geven. En beide kids tot na een jaar borst gegeven...
Succes
In de nacht is het heerlijk om liggend in je eigen bed te voeden. Dit kan je kraamhulp je goed leren. Voor de rest heb ik alle voedingen gewoon op de bank gegeven met een zo'n extra groot voedingskussen en wat extra kussentjes van de bank ter ondersteuning.
Wij hebben op de babykamer een goedkope stoel van IKEA staan. Maar die ga ik alleen in het begin gebruiken om erbij te kunnen zijn als ze de baby verzorgen in de kraamweek. Deze stoel hadden we al een gebruiken we normaal voor visite.
Wij hebben een POÄNG schommelstoel van Ikea gekocht, zit echt heerlijk en z ...
Die wilde ik eerst ook halen ja, maar ging uiteindelijk toch twijfelen. Daar kan je dan ook een bijpassende voetenbankje bij kopen. Deze werd ook afgeraden. Mijn moeder heeft zo'n stoel gewoon in de woonkamer en hij zat echt heerlijk. Maar of die ook echt lekker is voor bij se borstvoeding weet ik dan weer niet.
Wij hebben zitten kijken naar een loveseat. Als de kleine dan wat groter is ook lekker mee in de stoel hangen met boekje voorlezen. En tegenwoordig ook met afneembare hoezen om te wassen.
Wij hadden bij de eerste een Ikea Ektorp in de babykamer staan. Wel flesvoeding gegeven, maar stoel biedt voldoende arm en rugsteun zodat je ook prima borstvoeding zou kunnen geven. In de kamer van nr 2 hebben we nu een Ikea Strandmom. De Ektorp was te groot voor deze kamer ;)
Ik heb zelf deze fijne schommelstoel. Veel gebruikt bij mijn zoontje met de nachtvoedingen, is slaap wiegen en boekjes lezen. Nu staat die klaar voor de komst van mijn dochtertje.
Is ie ook! Hij is lekker breed dus je kan er nog extra kussens in kwijt. En ik vond het belangrijk dat je met je handen vol nog makkelijk uit de stoel kan opstaan. Zonder af te hoeven zetten op de leuning zegmaar.
Dat lukte mij niet zo fijn bij een schommelstoel of hele diepe wegzak fauteuil.
Ik ben heel blij met deze stoel, in verschillende kleuren verkrijgbaar en in de aanbieding. Als straks de babykamer klaar is zetten we de stoel daar neer😊
Wij hebben een ouderwetse schommel stoel in de babykamer staan. Schapenvel kussen erop en zit heerlijk.
Bij de eerste bijna niet gebruikt en bij de 2de altijd de avond fles gegeven in de stoel( moeilijke inslaper)
Wij hebben ook een schommelstoel, leek mij juist fijn met in slaap wiegen. Tijdens borstvoeding kan je altijd gewoon stil zitten natuurlijk! Wij hebben deze van bol.com en ben er super blij mee!