15 Reacties
6 jaar geleden
Temperatuur wisselt altijd wel wat. Ik had zelf afgelopen zaterdag mijn temperatuur in de avond gemeten🤦🏼♀️ (normaal doe ik dat alleen in de ochtend) en toen was mijn temperatuur bijna een graad lager dan normaal. Dat was even schrikken, maar de volgende ochtend was het gewoon weer zoals de ochtend ervoor.
6 jaar geleden
Alles tussen de 35.5 en 37.5 valt onder een normale lichaamstemperatuur
6 jaar geleden
Waarom zou je jezelf elke dag temperaturen?🤔
Je hebt een temperatuur methode die je kunt gebruiken bij het zwanger worden.
Je basale lichaamstemperatuur is tijdens de menstruatie op z'n laatst en na de eisprong en tijdens de zwangerschap hoger. Als je weer gaat menstrueren daalt deze temperatuur weer naar de oorspronkelijke basale lichaamstemperatuur.
6 jaar geleden
Dank jullie voor de reacties! Ik ben sinds zwangerschap begonnen met temperaturen omdat ik hier aan zie dat ik nog niet ongesteld ga worden (dropt altijd flink voor ongesteldheid). Nu dus een flinke drop, maar hopen dat hij morgen weer hoog is. Theorie er achter is dat je temperatuur tijdens de zwangerschap hoog blijft.
6 jaar geleden
Reactie op EvaM90
Dank jullie voor de reacties! Ik ben sinds zwangerschap begonnen met temper ...
Als je bent begonnen toen je zwanger was weet je niet wat je basale lichaamstemperatuur is tijdens je menstruatie. Temperatuur wisselt erg gedurende de dag dus is niet gek als dit soms wat lager is. Ik zou me er niet teveel zorgen om maken
6 jaar geleden
Vanmorgen het ziekenhuis gebeld omdat ik nog maar 35.1 was (gemeten omdat ik rillerig was). Kon geen kwaad zeiden ze. Wss zit er iets grieperigs of verkoudens aan te komen, dus vooral goed voor jezelf zorgen