Help, temperatuur gedaald!

EvaM90
9 dagen geleden
Volgen
Hoi meiden, Ik temperatuur mezelf in de ochtend en avond en nu was mijn temperatuur ineens voor het eerst gezakt naar 36.8, terwijl hij daarvoor steeds op 37+ zat. Is dit een aankondiging van een miskraam? Was vroeg met testen en zit op 4+5... Graag jullie eerlijke mening... Groetjes, Eva.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
15 reacties
Vanessaaa
9 dagen geleden
Jouw temperatuur heeft er toch niets mee te maken met een miskraam meid?
  • Rapporteren
Taxilou
9 dagen geleden
Bij elk gezond persoon varieert de lichaamstemperatuur gedurende de dag/nacht. Dus dat zegt helemaal niets. Waarom meet je dit elke dag als ik vragen mag?
  • Rapporteren
Kyuubi
9 dagen geleden
Ik denk niet dat je je teveel zorgen moet maken. Ik heb ook al 36.8 gemeten. +1 omdat het de oksel was. Ik voel me verder niet ziek, op het nog hoesten na vd zware verkoudheid die ik had.
  • Rapporteren
Soezm15
9 dagen geleden
Waarom zou je jezelf elke dag temperaturen?πŸ€”
  • Rapporteren
Kyuubi
9 dagen geleden
Reactie op Taxilou
Bij elk gezond persoon varieert de lichaamstemperatuur gedurende de dag/nacht. Dus dat zegt helemaal niets. Waarom meet je dit elke dag als ik vragen mag?
Ik meet mijne voor de moment ook dagdaagelijks, omdat ik thuiszit met een serieuze verkoudheid, die nu stillekes aan aan het wegtrekken is. Maar ook voor zekerheid voor corona.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
9 dagen geleden
Temperatuur wisselt altijd wel wat. Ik had zelf afgelopen zaterdag mijn temperatuur in de avond gemetenπŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ (normaal doe ik dat alleen in de ochtend) en toen was mijn temperatuur bijna een graad lager dan normaal. Dat was even schrikken, maar de volgende ochtend was het gewoon weer zoals de ochtend ervoor.
  • Rapporteren
Co91
9 dagen geleden
Alles tussen de 35.5 en 37.5 valt onder een normale lichaamstemperatuur
  • Rapporteren
Verwijderd lid
9 dagen geleden
Reactie op Soezm15
Waarom zou je jezelf elke dag temperaturen?πŸ€”
Je hebt een temperatuur methode die je kunt gebruiken bij het zwanger worden. Je basale lichaamstemperatuur is tijdens de menstruatie op z'n laatst en na de eisprong en tijdens de zwangerschap hoger. Als je weer gaat menstrueren daalt deze temperatuur weer naar de oorspronkelijke basale lichaamstemperatuur.
  • Rapporteren
EvaM90
9 dagen geleden
Dank jullie voor de reacties! Ik ben sinds zwangerschap begonnen met temperaturen omdat ik hier aan zie dat ik nog niet ongesteld ga worden (dropt altijd flink voor ongesteldheid). Nu dus een flinke drop, maar hopen dat hij morgen weer hoog is. Theorie er achter is dat je temperatuur tijdens de zwangerschap hoog blijft.
  • Rapporteren
GinaB
9 dagen geleden
Ik zal vooral proberen om dit soort dingen, niet te gaan linken met een miskraam, dat is nergens goed voor 😊 Het is allemaal al spannend genoeg.. β˜ΊπŸ˜…
  • Rapporteren
Verwijderd lid
9 dagen geleden
Reactie op EvaM90
Dank jullie voor de reacties! Ik ben sinds zwangerschap begonnen met temperaturen omdat ik hier aan zie dat ik nog niet ongesteld ga worden (dropt altijd flink voor ongesteldheid). Nu dus een flinke drop, maar hopen dat hij morgen weer hoog is. Theorie er achter is dat je temperatuur tijdens de zwangerschap hoog blijft.
Als je bent begonnen toen je zwanger was weet je niet wat je basale lichaamstemperatuur is tijdens je menstruatie. Temperatuur wisselt erg gedurende de dag dus is niet gek als dit soms wat lager is. Ik zou me er niet teveel zorgen om maken
  • Rapporteren
EvaM90
9 dagen geleden
Dankjulliewel voor geruststellingen. Ga duimen voor het beste!
  • Rapporteren
dasksideofpink
6 dagen geleden
Vanmorgen het ziekenhuis gebeld omdat ik nog maar 35.1 was (gemeten omdat ik rillerig was). Kon geen kwaad zeiden ze. Wss zit er iets grieperigs of verkoudens aan te komen, dus vooral goed voor jezelf zorgen
  • Rapporteren