Hey dames, zijn er hier ouders die er nog steeds een paar keer per nacht uit moeten voor je kleine? Mijn zoontje had voor lange tijd echt het ideale ritme. Tussen 20-21 uur naar bed en hij sliep dan door tot de volgende ochtend 8-9 uur.
Nou was hij afgelopen weken enorm ziek en wilde hij niets eten overdag. Echt alleen melkflesjes dus vanwege de hoge koorts (41) graden gaf ik daar aan toe. Als ie immers maar iets dronk om uitdroging te voorkomen. Ging er per nacht zo vaak uit en ook ‘s nachts kreeg hij melkflesjes. Nou is hij nu sinds een paar daagjes beter, gelukkig! Was zo zielig om te zien de afgelopen 2 weken.
Maar nu dus het probleem dat hij elke nacht om 2 uur en om 5.30 uur wakker word en een flesje wilt. Overdag eet hij weer zoals van ouds maar het lijkt er op dat ie weer een seintje krijgt dat het etenstijd is midden in de nacht.
Hoe kom ik hier vanaf want ben weer helemaal gesloopt 😵🥱.
Het is ook echt een doorzetter heeft gister 3 kwartier gehuild omdat ie zijn flesje wilde. Ging dan elk kwartier even bij m kijken en vertellen dat het nu bedtijd is. Maar op een gegeven moment was ik er klaar mee en wilde ik weer terug slapen.
Lang verhaal sorry🤭