47 Reacties
2 jaar geleden
Al vanaf dat hij zelfstandig kan zitten gebruiken we de wcverkleiner en zetten hem erop voordat hij gaat badderen. Het is hen al een paar keer (onbewust) gelukt om te plassen en een drolletje te laten. Haha! En hij maakt nu zelf het geluid pppssssss en een soort van drukkend geluid. Ik doe het meer zodat hij straks niet bang is voor het toilet. Potjes vind ik zelf een beetje vies...
2 jaar geleden
Reactie op JustMie
Al vanaf dat hij zelfstandig kan zitten gebruiken we de wcverkleiner en zet ...
Jaa, meer zodat er geen angst ontwikkeld wordt indd! En Naja potjes zijn prima schoon te maken en daar kan ze langer zelfstandig op zitten dan op de wc. Maar wc verkleiner is ook al in huis en zullen we ook zeker gaan introduceren!
2 jaar geleden
We hebben hem nu een maand of drie. In het begin iedere avond geprobeerd, maar hij wilde niet blijven zitten. Vlak voor de kerstvakantie ging hij er zelf op zitten (in slaapzak), dus wilde het in de kerstvakantie wat structureler proberen, maar toen was hij ziek… dus moet er nog steeds weer een keer mee beginnen
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft last gehad van luieruitslag en toen ze zelfstandig los kon zitten hebben we haar regelmatig op het potje gezet. Was echt een suc6. Maar in de zomer kon ze ook lekker zonder luier kruipen. Dan gaf ze zelf ook vaak aan dat ze op het potje wilde zitten en kwam er ook vaak een plasje. Nu gebruiken we het minder en dat merk je ook. Ze wil er niet altijd op zitten, zoals je zegt ze moet niet, maar mag wel. Van het voorjaar gaan we het weer wat vaker proberen. ☺️
2 jaar geleden
Wij zijn zins deze week begonnen met het potje aangezien onze kleine boef voor het middagdutje een schone luier kreeg en 2 uur later was de luier nog steeds droog.... Op het potje gezet en hij begon na even friemelen aan zijn piemeltje en boekje bij de hand met plassen. Dus hij is er zelf mee bezig en wij helpen hem een zijn kei enthousiast. Nooit geschoten is altijd mis met dit.
2 jaar geleden
Reactie op Ilsevangeffen
Wij zijn zins deze week begonnen met het potje aangezien onze kleine boef v ...
Wij willen ook gaan starten als we merken dat ze er zelf (meer) controle over krijgt. Ik vermoed over een maand of 4, maar we gaan gewoon met haar mee.
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Ja we proberen het nu voor en na de slaapjes even erop te zetten soms blij ...
Heel herkenbaar! Als die van ons geen geduld heeft om te zitten gaat hij staan en plast dan staand 😂