47 Reacties
2 jaar geleden
Update: mevrouw gebruikt de pot om tot staan te komen en zelf los te lopen stond ze daar in haar blote billetjes trots in de woonkamer, en maar blijven proberen als ze weer door haar knietjes zakte... Ze gaat er ook zelf opzitten, ze stapt over de achterkant heen.. Ze is fan van de pot, niet waarvoor hij bedoelt is maar ze is er igg niet bang voor... 🤭
2 jaar geleden
Wat leuk om deze reacties te lezen. Ik had zelf geen idee wanneer hier mee te beginnen. Onze kleine meid nu 14 maanden, maar zie aan jullie reacties dat we dit al prima kunnen gaan proberen. Vd week maar eentje gaan aanschaffen. Leuk en benieuwd hoe het zal gaan.
2 jaar geleden
Reactie op Banaan
Kunnen voor degen die al begonnen zijn jullie kleintjes al lopen ?
Onze lo ...
Inmiddels wel, toen we het probeerden niet, wel staan. Ik had juist het idee dat we te laat waren, want hij gaat dus steeds staan…
2 jaar geleden
Hier een groot succes aan 14maanden.
Als we vragen pipi potje gaat ze spontaan naar haar potje, broek af en pamper weg en dan gaat ze zitten en plast effectief direct 🙈 en dit na 2 dagen het potje te hebben aangeschaft 🥳 haha en ja het moet vlug gaan of ze plast terwijl ze nog recht staat. We hebben het potje een week en nu komt ze soms aan haar pamper en zegt ze pipi dus ze is er haar al heel bewust van wanneer ze plast.
Dus ik denk dat het hier vlot zal verlopen 🙏
2 jaar geleden
Ik ben aan het kijken naar een potje. Als haar luier een beetje nat is houdt ze haar plas op. Mijn man dacht dat het wel meeviel, met net een flinke plas op de grond als resultaat. Dus misschien dat het al zin heeft om te gaan oefenen met een potje. Nou zag ik deze online, heeft iemand daar ervaring mee? Misschien wordt daarmee de overstap naar de echte wc ooit kleiner. Of toch gewoon voor een normaal potje gaan?
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Ik ben aan het kijken naar een potje. Als haar luier een beetje nat is houd ...
Het is wel een leuke! Maar geen ervaring mee... wij hebben gewoon een potje van een paar euro en een wc bril verkleiner.
Verwacht dat als ze ons naar de wc ziet gaan.. de interesse vanzelf in de wc komt.
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Ik ben aan het kijken naar een potje. Als haar luier een beetje nat is houd ...
Geen ervaring mee. Maar wat een leuk ding. Ik had een gewoon potje voor onze dochter gekocht, ze erop gezet maar vond het helemaal niets 🙈 mss toch nog wat te vroeg (bijna 15 mnd)
De w.c. vindt ze wel erg interessant, dus mss is dit voor ons ook wel iets. Ben benieuwd naar de reacties.
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hey hoe gaat het inmiddels bij jullie kindjes? Hier net het eerste poepje o ...
Ene moment 3 x per dag iets.. andere moment paar dagen niks.. wisselt heel erg. Ze is wel bewust van de bedoeling. Maar kan het nog niet sturen ofzo. Maar als ze met mij mee loopt naar de wc en ik begin te plassen krijg ik een groot applaus. Ze zwaait als ik doorspoel hahaha
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Hey hoe gaat het inmiddels bij jullie kindjes? Hier net het eerste poepje o ...
Luna kan er nog niet zelf op gaan zitten (ze gaat met haar knie eerst haha). Dus wij doen er nog even niets mee.
2 jaar geleden
Reactie op Liescodeluxe
Luna kan er nog niet zelf op gaan zitten (ze gaat met haar knie eerst haha) ...
Hier weigerde hij ook te gaat zitten zonder luier, soms wel in slaapzak 🤷🏻♀️ maar het is al weer even geleden dat we het geprobeerd hebben, moeten het weer eens doen