47 Reacties

2 jaar geleden

Wat voor potje hebben jullie gekocht? En zet je dit dan in de woonkamer ergens of echt op het toilet? Ons zoontje is nu 17 maanden maar loopt nog niet los..vanaf wanneer kan je het beste beginnen? 😊

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Wat voor potje hebben jullie gekocht? En zet je dit dan in de woonkamer er ...
Wij hebben gewoon een potje en brilverkleiner bij de Aldi gehaald destijds. 🤭 Ik wil pas echt gaan beginnen als ze er zelf op kan gaan zitten en van op kan staan en als ze zich zelf bewust(er) wordt van als ze in haar luier heeft geplast of gepoept. Zolang ze dat niet vies vindt, schiet ik er niks mee op. Ik denk dat we haar komende zomer lekker veel in haar blote billetjes laten rondlopen in huis en tuin en dan kijken hoe het voor haar gaat met het potje.

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Volgens mij pas vanaf 2 a 2,5 jaar 😅

2 jaar geleden

Reactie op Carly90

Volgens mij pas vanaf 2 a 2,5 jaar 😅
Oow echt😅 dan hebben we nog even de tijd haha

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Oh lees hier vanaf ongeveer 20 maanden, maar ze moeten wel bepaalde tekenen al geven en de “taal” begrijpen. https://www.dreambaby.be/e/nl/db/de-eerste-keer-op-het-potje

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Gewoon een normale, van dd kruidvat niks speciaals

2 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Ja joh Hanna snapt echt nog niet wat ze doet... En we hebben er trouwens ook een van ikea... Maar ze is er niet bang voor en wil heel graag sochtends op het potje zitten 🤭🤷‍♀️