66 Reacties

4 jaar geleden

Hier ouders/ schoonouders en zusje al verteld. De rest pas met 3mnd.

4 jaar geleden

Alleen mijn beste vriendinnetje weet het inmiddels, de rest vertellen we pas na de 1e echo. Bij de eerste ook pas met 13wk verteld. Alleen was ik toen qua figuur wat strakker dan nu, ben heel benieuwd hoelang ik 't verborgen kan houden...

4 jaar geleden

Ik ben 5 weeken naar vind het zo moeilijk om mijn mond te houden 🤭

4 jaar geleden

Wij hebben het onze ouders eigenlijk meteen verteld, bij week 3+5. Mijn ouders hield ik op de hoogte van wel/niet ongesteld worden en met hen wilde ik het sowieso meteen delen. Het was dat mijn schoonouders die dag toevallig ook bij ons waren, dat we het ze meteen ook maar verteld hebben! Anders was dat misschien een weekje later geworden. Zij wisten dat we aan het proberen waren, maar meer niet. Het was dus een leuke verrassing! Broers/zussen, opa/oma's en vrienden willen we het gaan vertellen na de eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op Sharona 95

Ik ben 5 weeken naar vind het zo moeilijk om mijn mond te houden 🤭
Ja echt e! Ik wil het zo graag van de daken schreeuwen maarja... Best nog even wachten zeker? 😁🙄

4 jaar geleden

Ja echt e! Ik wil het zo graag van de daken schreeuwen maarja... Best nog e ...
Ik heb dat ook!! Wij hebben het nu alleen ouders, broers en zussen en beste vrienden verteld. Denk dat wij het na de 8 weken echo wat meer mensen gaan vertellen. Die hebben we 3 april, duurtlaangg 🙄🙃

4 jaar geleden

Hebben jullie het samen met jullie partner verteld ?

4 jaar geleden

Reactie op Sharona 95

Ik ben 5 weeken naar vind het zo moeilijk om mijn mond te houden 🤭
Ik dus ook 😱

4 jaar geleden

Reactie op CG88

Ik heb dat ook!! Wij hebben het nu alleen ouders, broers en zussen en beste ...
Wij hetzelfde en ook 3 april eerste echo!!

4 jaar geleden

We gaan het zaterdag aan mijn ouders en schoonouders vertellen. volgens eigen berekening ben ik dan 5w +4. de reden dat we het nu al vertellen is omdat ik samen met mijn ouders een bedrijf heb. ook voor de afspraak bij de verloskundige of als ik in de ochtend misselijk zou zijn dan weten zij waarom ik later aanwezig ofzo ben. we vertellen het ook meteen aan mijn schoonouders want ik vind dat ze het dezelfde tijd moeten weten. 😊

4 jaar geleden

Wij hebben 1 april de 1e echo en gaan het dan vertellen. Maar is idd zoooo lastig om het niet nu al te vertellen. Maar willen graag even de 1e echo afwachten zodat we weten dat het goed zit.

4 jaar geleden

Ouders en schoonouders vertellen we het na de 1e echo :-) Vrienden daarna. Nu nog even een leuke manier verzinnen om het te vertellen. Spannend om het zo lang voor ons te houden! Op mijn werk weten een aantal planners het al wel i.v.m. werkzaamheden die schadelijk kunnen zijn voor de zwangerschap. Best gek om die het al eerder te vertellen. Ben nu 4+4. Nog 4 week wachten op de echo!

4 jaar geleden

Zijn er net als mij, meiden die het nog aan niemand hebben verteld? Ik ben 6 weken als het goed is. Mijn partner en ik zijn echt van plan nog tot 10-12 weken te wachten. Wij vinden het nog erg vroeg en vinden het ook wel leuk om het nog even voor onszelf te houden.

4 jaar geleden

Ben nu 5 weken en alleen mijn vriend en ik weten er nog van. Volgende wk eerste echo bij gynaecoloog, maar denk dat we nog wel even wachten met vertellen. Met 10-12 wk is nog vroeg zat voor ons. Heb gelukkig verder geen klachten, maar ben wel gegroeid en erg moe.

4 jaar geleden

Reactie op MiloWBroWn

Zijn er net als mij, meiden die het nog aan niemand hebben verteld? Ik ben ...
Ik ben 5 + 4 ga het niet eerder vertellen dan bij 12 weken

4 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van de 2e. En mijn eerste zoontje is 2 april jarig. Ik heb al een mooi t-shirt besteld die hij op zijn verjaardag aan kan met op de voorkant. Ik heb een geheimpje en op de achterkant ik wordt grote broer. Ik ben nu 6 weken en heb 26 maart de 1e echo.

4 jaar geleden

Ik ben nu 6 weken zwanger ik heb het eerste moment dat ik het wist meteen verteld aan me vriend natuurlijk. Daarna aan me zus en me ouders. Deze week of volgende week vertellen aan de ouders van mijn vriend en misschien oma’s en opa’s. Over twee weken weer een echo maken ik ben dan 8 weken. Ben benieuwd, best wel spannend.

4 jaar geleden

Aan fam en vrienden en me werk ga ik het pas vertellen rond 13/14 weken. Nog even volhouden.. is best lastig!

4 jaar geleden

Waarschijnlijk vanavond doormiddel van dit cadeautje😍 zit nu bijna in week 7

4 jaar geleden

Ouders ga ik vertellen na mijn eerste echo, dan ben ik 9+2 weken zwanger.