66 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb het bij 4+5 verteld al tegen mijn vriendinnen verteld, we zouden de week erna naar de sauna gaan. Dat kon helaas niet doorgaan. Daarna gelijk aan onze ouders en broers/zussen. Ik vind het heel fijn dat er al een aantal mensen van weten, dat je het al kan bespreken. Ook als het niet goed blijkt te zijn vind ik het fijn dat de mensen om me heen het al weten en er voor ons kunnen zijn :) ik ben in ieder geval super blij dat we het al verteld hebben!

4 jaar geleden

Wij hebben het afgelopen weekend (5/6 weken) al verteld aan onze beste vrienden. We waren een weekendje weg en er stond een wijnproeverij gepland 😂 nu ben ik niet per se een drinker, maar ik had geen zin om stiekem te doen en vond het zoooo fijn om het te delen. Gisteren aan mijn schoonzus en zwager verteld en morgen aan mijn ouders en schoonouders. Het is een beetje vroeg, maar als het misgaat horen ze het ook. Plus dat de eerste echo pas op 27 april is en ik kan het echt niet zo lang voor me houden.

4 jaar geleden

Wij kwamen er zelf 2 weken geleden achter, vorige week gingen we met vrienden een week weg. Die moesten we het wel vertellen omdat ik natuurlijk geen alcohol kan nuttigen dus dat gaat sowieso opvallen. Mijn ouders gingen voor 4 weken op vakantie dus die hebben we het gelukkig tijdens een etentje het ook nog vroeg kunnen vertellen. En gister zou ik met me zus naar de sauna gaan wat al 3 maanden gepland stond. Ik heb dan geen zin om te liegen dus die weet het ook! De rest willen we het vertellen na de eerste echo.

4 jaar geleden

Ik wil het eigenlijk graag voor me houden tot de "onzekere" periode voorbij is, maar ik heb al een keer een miskraam gehad, dus ik weet niet of ik het zo lang voor me kan houden.. dan weten (sommige) mensen wel wat je bezig houdt.

4 jaar geleden

Ik had zo’n behoefte het erover te hebben met mijn ouders! Heb het daarom gister, bij 5+4 verteld met deze fles wijn!

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Ik had zo’n behoefte het erover te hebben met mijn ouders! Heb het daarom g ...
Wat een super leuke manier om dit te doen! Mag ik vragen Waar je deze vandaan hebt?