119 Reacties

2 jaar geleden

Klinkt toch voldoende, als ze meer wou hebben dan gaf ze dat zelf wel aan. Mijn dochter daar in tegen is net en lopende stofzuiger die eet gewoon veel en dat is aan haar gewicht ook wel te zien. Laatste keer dat ze gewogen is was ze al ruim 10 kilo, en zit namelijk ook altijd boven de lijn. Ik zou me er niet druk om maken, want zo te horen doet ze het heel goed

2 jaar geleden

Hoi mijn dochter kan wel veel eten kiest altijd alleen de gezonde dingen maar is 75 cm en kledingmaat 68 en gaat nu na de 74 en is vlede week gewogen en was 9.85 je moet je niet te druk maken zolang ze goed eet en drinkt en ze geeft zelf wel aan als ze neer bondig heeft dat doet die van mij namelijk het komt goed ik vond het ook lastig

2 jaar geleden

Ik snap je gevoel, heb hier een mannetje van ongeveer hetzelfde gewicht en lengte. Hij is verder energiek genoeg en groeit goed. Wij zijn zelf ook niet heel groot dus dat scheelt natuurlijk ook. Ze geven echt wel aan als ze meer nodig hebben😉

2 jaar geleden

Mijn zoontje is nog geen 8,5 kg maar wel lang. Wil ook steeds meer eten heb ik het idee. Zit ivm z'n lengte wel al in maatje 80. Maar omdat hij zoveel beweegt blijft verbrand hij ook alles wat hij binnenkrijgt. Hij is nu 13,5 maand. Over een maand weer naar CB. Hij is altijd licht geweest. ze hebben er nog nooit een probleem van gemaakt.

2 jaar geleden

Dochtertje binnen een week 13 maanden en 2 weken geleden was ze 74cm en 8,5kg. Nog borstvoeding op verzoek, in het kdv soep, 1 portie warm, fruit + broord/cracotte en savonds nog warm of boterham. Eet dus goed maar is gewoon een kleintje/fijntje. Wel heel erg actief rondlopen en klimmen dus dat zal ook wel meespelen. Als je kindje goed ontwikkelt en actief is, is er niks aan de hand zeiden ze bij cb

2 jaar geleden

14 maand 10.5 kilo en 81 cm 6 weken te vroeg geboren 2650 gram en 42 cm

2 jaar geleden

Reactie op Trui

Dochtertje binnen een week 13 maanden en 2 weken geleden was ze 74cm en 8,5 ...
Ja mijn dochtertje begon al met 6 maanden te kruipen. Beweegt dus heel veel. Klimt en Kluitert ook overal heen

2 jaar geleden

Reactie op K10392

Ik snap je gevoel, heb hier een mannetje van ongeveer hetzelfde gewicht en ...
Wij zijn ook niet groot. Me dochtertje is wel heel energiek. Dus dat kan wel meespelen. Ze begon al met kruipen toen ze 6 maanden was.

2 jaar geleden

Bijna 13 maanden , is 76 cm lang en weegt ook nog geen 9 kilo. Eet en drinkt goed. Ik ben zelf 1.60m en mijn man is 1.76m. Dat speelt ook mee. Het CB vind dat ze het prima doet. En ze beweegt ook veel, langs de randen lopen, loopfietsje gebruiken, veel kruipen en klauteren, dus we maken ons ook geen zorgen 😊

2 jaar geleden

Mn dochterje van 1 jaar en 1 maand is 74 cm en weeg nog geen 9 kilo ze drinkt in de ochtend en avond 180cc ochtend 1 boterham middag 1 boterham en reistwafel en water avond gwn mee eten met de pot wat fruit ze doet t goed

2 jaar geleden

13 maanden vandaag, 75 cm 9,7 kilo

2 jaar geleden

Ik denk dat wij ook zo iets zitten maat 74 ze woog 8,8kg maar is door ziekte afgevallen ( spijkerbroekjes zakken nu wel van haar billen 🙂, dat komt vast wel weer goed) waar maak je je zorgen over klinkt prima hoor🧡💚 mijn dochter eet wat minder avondeten en een boterham meer.

2 jaar geleden

Hier was hij op 2 dec bij de weging (1 jaar en 2 weken) 75cm en 8,6kg. Daarna buikgriep gehad dus zal nu nog iets minder wegen. Eet goed, niet superveel maar geeft perfect aan wat jij wil.

2 jaar geleden

Dan heeft mijn zoontje overgewicht. 12md en weegt bijna 12kg. 11,7kg. Is geen vette baby hoor… vind wel geZond uitzien. Lengte weet ik zo niet. Krijgt borstvoeding, max 2 sneetje brood, pap, 1-2 fruit. Water en avond potje… lust alleen water, geen opvolg/koemelk helaas. Ook geen sapjes… tussendoor snoeptomaatjes en komkommer. hij draagt nu maat 80/86. Geboortegewicht was 3500kg

2 jaar geleden

Hierzo met 13 maanden 10kg en 80cm. Zit altijd op de +1 lengte en gewicht tussen 0 en -1. Volgt vanaf de geboorte die lijn en zijn altijd tevreden en t belangrijkste wijzelf ook. Maatje 86 heeft hij.

2 jaar geleden

13 maanden, 79cm en 9,7kg. Het is geen grote eter.

2 jaar geleden

Mijn meisje is ook groot. Veel groter dan de kinderen hier. Met 11 maanden was ze bijna 11 kilo of 75 cm ofzo. Kijk zo even haar boekje na. Mijn man is 194 en ik 168. Man is stevig en ik nu normaal postuur. Ze volg super goed haar eigen lijntje. Ze krijgt pap of boterham in de ochtend. Daarna fruit, middag 1 boterham drinken en soms wat tomaatjes of olijven erbij. Avond eten eet ze mee met de pot. Alles eet ze mee. ( alleen geen patat) tussendoor koekje rozijntjes , een creaker, rauwkost. Naar wat ze aangeeft. Soms ook gewoon niks en alleen drinken

2 jaar geleden

11.7kg en 81cm als ik dit lees is jou kindje wel normale grote als ik naar gemiddelde kijk

2 jaar geleden

Hai! Ik vindt mijn jongen ook klein hoor. Laatste meting is 6 weken geleden. 9.3 kilo en 74 cm. Geen zorgen ❤

2 jaar geleden

Volgt ze haar lijntje op de groeicurve of buigt ze hiervan af? Als ze deze volgt en aangeeft niet meer te willen eten, is het hartstikke prima. Onze dame is net 8.5kg, 72cm en van 1 november. Ze eet ongeveer hetzelfde, maar wel 2-3 boterhammen meer. Ze is nu sinds kort omhoog gesprongen op de curve.