119 Reacties

2 jaar geleden

Bijna 13 maanden. Grote vent! 82cm en 11 kilo. Eet vind ik veel maar hij heeft t echt nodig anders is hij echt chagrijnig 😅 Ochtend 180cc fles en iets later een boterham. Lunch 2 boterhammen 2x fruit op een dag Avond eten En voordat hij naar bed gaat nog een fles van 210. En heeft een beker water staan waar hij hele dag uit kan drinken.

2 jaar geleden

Levi is een grote vent. Is 13 maanden en zal nu wel sowieso 12 kilo zijn. Ik weet zo niet precies hoe groot hij is. Volgende maand moeten we weer naar het consultatiebureau. Qua kleding zit hij maat 86 en soms al 92

2 jaar geleden

Hier 8,1 kg en denk ongeveer 74 cm nu. We krijgen er ook niet meer eten in. Cb was bij ons ook nog tevreden, maar wij maakten ons zelf wel wat zorgen over het gewicht. Dus we zorgen nu wel dat er voldoende zit in de dingen die ze krijgt. Qua fruit bijv vaker een banaan dan een appel oid. En met knijpfruit vaak een variant met plantaardige yoghurt of granen erdoor zodat er meer calorieën in zitten. Op de boterham gaat een laag boter en/of hummus met kipfilet. Qua tussendoor geen maisvingers of rijstewafels meer, maar een fruit/granenreep, cracker of rozijntjes/abrikoosjes. Zo eet ze niet meer, maar wel meer calorieën.

2 jaar geleden

Bij ons vandaag opgemeten bij het CB 10,3 kg en 76,5 cm.

2 jaar geleden

Nee hoor, ons meisje is 13 maanden en weegt 8,6 kg en is 74cm. Helemaal prima en gemiddeld. Mijn zoon was dat ook rond die leeftijd en mijn andere dochter was met een jaar net geen 7 kg. Die was wel heel mager!

VRIEND

2 jaar geleden

Vandaag weer bij cb geweest. Ze is nu 14 maanden (was iets meer dan maand prematuur) en weegt 9,1 kg en 72 cm lang. Ze is niet de grootste maar volgt aardig de curve

2 jaar geleden

Vandaag geweest, ons meisje is 77cm lang en 9,5 kilo💪

2 jaar geleden

Vandaag weer naar het consultatiebureau geweest goor de bmr vaccinatie. Met 14 maanden is hij 82cm en 10kg

2 jaar geleden

Wij zijn vandaag naar de huisarts geweest (is in Denemarken ook het CB). 84 cm en 12.3 kg. Hij is nu 13,5 maand.

2 jaar geleden

13 maanden 12,7kg jongen

2 jaar geleden

14 maanden 11.3kg en 79.5cm

2 jaar geleden

Zoontje 14 maand, 9,3kg.

2 jaar geleden

Bijna 14 maanden 9.6 kilo en 75 cm

2 jaar geleden

14 maanden en 11,5 kg en maatje 92. Hij was 3 weken te vroeg maar heeft het goed ingehaald.

2 jaar geleden

14 maanden 10kg en 80cm.

2 jaar geleden

Reactie op Dutchusagirl

14 maanden en 11,5 kg en maatje 92. Hij was 3 weken te vroeg maar heeft het ...
Wat goed! Kan mijn zoontje voorbeeld aan nemen! Op de uitgerekende datum geboren, maar nog altijd onder het lijntje..

2 jaar geleden

13 maanden 13 kg en 83 cm meisje

2 jaar geleden

Mijn zoontje is (nov 2020) Flink, schat hem nu rond de 13/14 kilo draagt nu steeds meer maat 92. Eet alleen als hij zin heeft en krijgt daarom nog vrij vaak een fles. Is heel ondernemend en altijd in beweging. Slaapt slecht snachts, is vaak wakker en gaat alleen weer slapen met wat in z’n flesje.

2 jaar geleden

Ons meisje is nu 14 maanden & 86cm

2 jaar geleden

14 maanden 76cm en ong 9.2 kg wel een kleine mannetje hebbe we