59 Reacties

4 jaar geleden

Ik was sokken gaan halen voor hem en mij en meteen ook maar voor het hele gezin zei ik... sokjes met I ❤daddy

4 jaar geleden

Ik ook via een rompertje en de test erbij ingepakt!!

4 jaar geleden

omdat mijn man veel onderweg is heb ik hem een foto via de app gestuurd met een hele rits zwangerschapstest . Dat Had hij niet verwacht. Daarna wel gefacetimed om het te bevestigen🤣🤣

4 jaar geleden

samen de test gedaan

4 jaar geleden

Reactie op mamavanlloyd

omdat mijn man veel onderweg is heb ik hem een foto via de app gestuurd met ...
🤣

4 jaar geleden

Wat een rare situatie zo inderdaad, hopelijk knapt hij snel op! Ik had een rompertje met de tekst 'good looks just like my dad' ingepakt samen met de positieve test. Was een succes! 😍

4 jaar geleden

Wij hebben de test samen gedaan😊

4 jaar geleden

Leuk allemaal. Ik heb 3 keer achter elkaar een test gedaan en heb ze alle 3, van licht positief tot duidelijk positief, gewikkeld in een papier. Toen hij thuis aankwam vroeg ik aan hem wat er in dat papiertje gewikkeld is?? En toen hij het open deed was hij echt verrast....

4 jaar geleden

Ik na 8 testen, kon het namelijk niet geloven maar streepje werd toch echt steeds duidelijker, ons zoontje van 2.5 op het aanrecht gezet. 3 foto's genomen. Toen hij thuis kwam, sneaky zn tel gepakt. Zn achtergrond verandert. En toen zn reactie afgewacht. Nieeeett. Eerste wat ie zei 🤣

4 jaar geleden

Wij hebben samen getest. Had tijdens eerste zwangerschap (is mk geworden) alleen getest. Achteraf spijt van. De nieuwe ronde heb ik hem veel meer betrokken zodat het meer iets van ons samen wordt. Hij heeft al zo’n kleine rol..

4 jaar geleden

Reactie op jikn

Ik na 8 testen, kon het namelijk niet geloven maar streepje werd toch echt ...
Ahhh dit is echt super leuk en schattig 💛

4 jaar geleden

We hebben samen de test gedaan 😊

4 jaar geleden

Ik heb hem gebeld haha. Had 4 dagen voor NOD al positief, durfde het niet te geloven!

4 jaar geleden

Reactie op jikn

Ik na 8 testen, kon het namelijk niet geloven maar streepje werd toch echt ...
Super leuk! Hartverzakking! Hahaha

4 jaar geleden

Ik ben van het zelf kaartjes maken! Dit is de voorkant. Bij het zien van het kaartje zei hij al: "echt??"

4 jaar geleden

Achterkant

4 jaar geleden

Rompertje en test in een mooi kistje gedaan en toen hij thuis kwam van zijn werk gegeven en dat tegelijk gefilmd 😍

4 jaar geleden

Mijn vriend en ik wonen nog niet samen, en kunnen nu ook niet bij elkaar zijn ivm het corona virus. En beide in de zorg werken. Ik heb het boek "ik vind lief, papa" besteld. Want dit boek moest er komen als ik zwanger zou raken. Hij krijgt hem zaterdag geleverd. Ik ben zo benieuwd naar zijn reactie.

4 jaar geleden

Ik was ziek 🤢 en heel erg overtuigd dat ik zwanger was smiddags een test gedaan. Toen hij thuis kwam had ik de test onder me teiltje verstopt. ik de test stiekum gepakt hij kwam met een bakje fruit(hielt niets binnen) hij gaf mij het bakje en ik zei eerlijk ruilen dan maar hij keek gek op en gaf m de test. Ik heb nog nooit zoon overdonderde blik gezien. Hij was helemaal stil ja wat betekent dit... dat we zwanger zijn toen kom die weer lachen , echt super blij

4 jaar geleden

Hier ook samen getest.... Ik vanuit de keuken: zie je al twee streepjes? Hij: een roze en een gele... Bleek een donker roze en 1 licht roze te zijn (mannen en kleur..) . Ik heb nog 2 testen gedaan voor ik het kon geloven...:)