59 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben de test samen gedaan😊
Wij ook

4 jaar geleden

Wij hebben samen de test gedaan :)

4 jaar geleden

Samen getest, dat wilde me vriend heel graag samen doen.

4 jaar geleden

Een rompertje met I ❤️ papa + de zwangerschapstest ingepakt en gegeven toen hij uit zijn werk kwam. Zijn reactie was geweldig.

4 jaar geleden

We hebben ook samen getest. Maar ik ga hem nog een extra kadootje geven. Een rompertje met een persoonlijke tekst op gedrukt. Samen met mini kousjes, 😍

4 jaar geleden

Wat een mooie creatieve manieren hebben jullie allemaal bedacht! Ik woon niet samen met de vader, ik dacht ook dat ik niet zwanger kon worden, het was ook niet gepland (maar super gewenst). Maar ik was dagen over tijd dacht ik, toch maar een testje gehaald en hij was positief. In een soort verbijstering mijn vriend gebeld, die zat op zijn werk, toevallig net op de WC te poepen. Echt, een slechtere timing kan je niet hebben, ;). Dus wat jullie ook bedenken, het zal altijd romantischer zijn dan mijn stunt.

4 jaar geleden

Ik wist zelf al 3 dagen dat ik in verwachting was voordat ik het mijn man vertelde. Mijn man was geslaagd voor zijn opleiding waarbij hij ook door de weeks van huis was, dus ik wilde sowieso wachten tot hij thuis was en ik het hem fysiek kon vertellen en niet door de telefoon. Daarbij heb ik een leuke ballon laten bestellen bij Greetz en een kaart apart. 1 dag voordat hij thuis kwam laten bezorgen. Deze voorzichtig open gemaakt en aan het lintje de test vast gemaakt. Op de losse kaart geschreven hoe trots ik op hem was voor het behalen van de opleiding e.d. Toen hij de doos openmaakte kwam de ballon omhoog door de helium daaraan zat de test en een klein kaartje met een versje m.b.t. de zwangerschap Hij was helemaal verrast!

4 jaar geleden

Onder het briefje lagen de testen en een speen en sokjes met i love daddy. Hij moest natuurlijk eerst het blaadje lezen en het kwartje viel niet meteen ahahha

4 jaar geleden

🥰🥰

4 jaar geleden

wij hebben samen getest.

4 jaar geleden

Cadeautje toen hij thuis kwam van werk

4 jaar geleden

Ik heb een lijst gemaakt en ingepakt en die gegeven aan hem

4 jaar geleden

Reactie op EvaM90

Wat een mooie creatieve manieren hebben jullie allemaal bedacht! Ik woon ni ...
Haha, heel herkenbar! Het was bij ons onverwachts en ongepland (maar zeer gewenst) en ook ik heb, vol ongeloof, m'n vriend op zn werk gebeld... Hoe romantisch, hahaha... (NOT!)

4 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje van 3 deze tekening aan mijn man laten geven, en toen hij de rekening voor zich hield en probeerde te begrijpen dat het echt zo was hield ik de positieve test erachter om te bevestigen dat het echt eindelijk raak was🥰 Wij waren al 20 maanden bezig met nummer 2, en na 9 maanden met medicatie en een operatie hadden we een beetje de hoop verloren en dan opeens zwanger dus mijn man was erg verrast natuurlijk.

4 jaar geleden

Reactie op L199107

Ik heb mijn zoontje van 3 deze tekening aan mijn man laten geven, en toen h ...
Rekening = natuurlijk tekening😂

4 jaar geleden

Ik had een cadeaudoosje gemaakt en dit erin 😍

4 jaar geleden

Bij de vroege test gelijk gefacetimed, mijn vriend zat namelijk in het buitenland voor zijn werk. Was heel vroeg s ochtends en belde hem wakker. Hij kon daarna gelijk niet meer slapen. Gelijk stress of we een grotere auto moesten kopen 😂 2e en 3e samen gedaan omdat we het niet konden geloven!

4 jaar geleden

Ik had al vaker een negatieve test gehad maar was deze keer 5 dagen overtijd met de raarste klachten. Ik haalde een test en zat de hele tijd in mijn hoofd van dat het toch wel negatief was.. Toen stond er ineens zwanger! Ik huilde van blijdschap en heb mijn partner gebeld... Hij zat in de werkbus met zijn collega’s. Goeie timing ook. 😂

4 jaar geleden

Mijn vriend wist t al eerder dan ik, maar zei er niks over totdat ik hem belde en zei dat de kinderen hun kamer samen moeten gaan delen (partner heeft 3 kinderen die dus nu met zn 3e op 1 kamer gaan slapen) hij was erg blij met t nieuws, en binnenkort gaat hij met de kamer van de kinderen beginnen maken een 3 persoons stapelbed 😆

4 jaar geleden

Ik had al het boekje:”mijn papa is de beste” gekocht. Deze dus nadat ik positief had getest, mee naar boven genomen (hij lag nog in bed) met de test en aan hem gegeven.