59 Reacties

4 jaar geleden

Dochterlief van 2 jaar doet altijd de deur open als papa thuis komt. Dit keer had ze een newborn pakje vast. Papa heel nuchter van dat past toch niet. Totdat t kwartje viel..

4 jaar geleden

Ik had sochtends een test gedaan. Mn vriend was niet thuis vanwege werk(standaard op die dag). Toen ik thuis kwam was hij aan het koken. Heb ik snel nog een test gedaan en toen de twee testen op tafel gelegd. Toen hij zich omdraaide zei hij: ohhh meen je dit. Daar komen de luiers weer. (het is voor hem de tweede en voor mij de eerste keer)

4 jaar geleden

Meteen de test onder zijn neus geduwd, hij lag nog in bed en wist dat ik ging testen.😁

4 jaar geleden

Rompertje met positieve Clearblue digitaal ingepakt en als cadeautje gegeven, 's avonds op de bank. Blij verrast 😍

4 jaar geleden

Wij zijn rond de sinterklaas tijd in 2018 gaan proberen om zwanger te worden. In mijn enthousiasme heb ik toen 4 chocolade letters gehaald in de tekst PAPA. Daar heb ik een kaartje bij gedaan met een tekstje. De laatste regel was dat er in dit tekstje een geheim verborgen zat. Als je de eerste letters van boven naar beneden leest dan staat er: ben zwanger. Helaas heeft het toch nog een tijdje geduurd voordat ik zwanger bleek te zijn. De chocolade letters zijn inmiddels over de datum maar het gebaar vond hij erg leuk vooral omdat het gekocht is vlak nadat wij gestart zijn met onze kinderwens. Daarna nog de 3 (kon het niet geloven) testen er bij gegeven.

4 jaar geleden

We deden samen de test :)!

4 jaar geleden

Samen test gedaan ✅

4 jaar geleden

Ik heb hem gewoon een foto gestuurd op messenger. 😋 Ik had bewust niets gezegt dat mijn regels weer uitbleven omdat ik dacht dat het toch weer niets was. Aangezien de vorige keren ze ook laat doorkwamen. Deze keer waren ze bijna een week te laat.. testje gedaan. " 1-2 weken, zwanger" 🤯 whut is this real? Ik kon het niet geloven!! Dan heb ik heb eerst een gewoon berichtje gestuurd dat hij naar messenger moest kijken. We waren een klein tijdje bezig. Vorige zomer gestopt met de pil, wetende dat het dan niet percee altijd raak is. En dat het nog moet uitwerken in het lichaam (iedereen is anders~) maar de laatste keren was het wel 'deprimerend' je hoort en ziet dat er in de vriendenkringen andere zwanger geraken, verre familie die weer 1tje verwachten. 😩 Ondertussen weten mijn ouders en zusjes +1 het, zijn ouders en broer. (We zijn aan het verbouwen, nu de kinderkamer zeker optijd moet afgeraken), mijn collega's en goei vrienden. Nog een dik weekje, 30 maart, ga ik naar de 1ste echo. We gaan waarschijnlijk wel videobellen. Aangezien de partner niet meemag. 🤞🤞🤞 ik kan niet wachten tot 30maart!!! Allemaal zo spannend en het extra spannend want het is de 1ste 🥰🥰🥰

4 jaar geleden

Ik ging sochtens naar de wc om een test te doen. Toen ik terug kwam zei hij wat was je allemaal aan t doen? Ga je in bad ofzo? En toen kon ik het niet meer voor me houden haha. Dit is trouwens mijn 2e zwangerschap bij de 1e was mijn partner werken en had ik een briefje aan onze hond gehangen. Die liep vol op hem af toen hij thuis kwam en toen las hij het briefje. Haha ik lekker zenuwachtig voordat hij thuis kwam maar wel leuk.

4 jaar geleden

Ik kwam vol ongeloof met de test naar beneden en kon alleen nog maar staren en geen woord uitbrengen 😅 na 3 jaar proberen en een heel medisch traject door te lopen opeens zelf zwanger geraakt. Hadden 5 dagen erna een afspraak hoe verder te gaan met de behandeling

4 jaar geleden

Reactie op Iessie

Ik kwam vol ongeloof met de test naar beneden en kon alleen nog maar staren ...
Bij ons gisteren precies hetzelfde! Ik kon mijn ogen niet geloven! We hadden net de dag ervoor de brief binnen over de kijk operatie die ik zou ondergaan binnenkort (nu iets later vanwege het Corona virus) maar we zijn echt nu al dolblij! Ik kan het eigenlijk nog niet eens echt geloven!

4 jaar geleden

Gewoon.... via de app.... terwijl hij aan het werk was....🤣 Een paar dagen later wel samen nog een clearblue test gedaan smorgens.... Hij heeft 5 minuten met de positieve test in zijn handen en een smile van oor tot oor in bed gezeten....❤ onbetaalbaar....🥰

4 jaar geleden

Bij ons was het niet gepland en durfde ik het niet te zeggen😱. Ik kreeg zelf een schock van hier tot ... uiteindelijk met een ingepakt rompertje bekend gemaakt naar me vriend toe. Hij schrok en het duurde even maar paar dagen daarna even over gehad en besluiten het te houden one happy family❤️

4 jaar geleden

Reactie op mommyinnovember

Bij ons was het niet gepland en durfde ik het niet te zeggen😱. Ik kreeg ze ...
Ah wat een mooi verhaal en wat fijn dat jullie er samen uit zijn gekomen en het houden.

4 jaar geleden

Ik heb de afbeelding van een rompertje in paint bewerkt met onze namen op: L + L = baby °11/2020 en dat afgeprint en uitgeknipt en in een doos samen met de cb test. Hij was super blij :)

4 jaar geleden

Mijn partner zat net een paar dagen op zee (van de drie maanden..) toen ik een positieve test deed. We hadden eerder al een test samen gedaan, maar dat was blijkbaar te pril. Ik heb ‘m via Whatsapp gebeld en tegelijk de foto van de streepjes doorgestuurd. De stilte en het gestotter aan de andere kant was priceless 😆

4 jaar geleden

Wij deden hier samen de test ! Was een zalig gevoel om mijn man sprakeloos te zien en te zien huilen van blijdschap !!🥰

4 jaar geleden

Ik heb mijn kleine nichtjes op mijn buik laten tekenen😅 duurde even voor hij het ontcijferd had, maar z’n reactie was priceless 🤩😁❤️