30 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Dat is inderdaad nog lekker bijtijds! Klinkt als een fijn ritme zo.
Inderdaad. Het was even omzeep met de wintertijd maar na 5 dagen alweer terug na 7u wakker. Vanmorgen zelfs om 8u. Feest 😄

2 jaar geleden

Meestal rond 17.15, vaak zijn we om 18.00 klaar met eten en dan nog eventjes rust en dan begint haar avondritueel. 19.15/19.30 ligt ze vaak op bed.

VRIEND

2 jaar geleden

rond half 6. Zodra ze van opvang terug is wil ze eten anders is ze niet te genieten.

2 jaar geleden

Hoe lukt het jullie zo vroeg al te eten? Ik werk tot 17uur, persoonlijk vind ik dat niet laat, maar dan moet ik langs de opvang, soms nog even langs de supermarkt en dan thuis koken. Eerder dan 18uur gaat me bijna niet lukken. Dus vraag me af hoe de mama's dat hier doen?

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

Hoe lukt het jullie zo vroeg al te eten? Ik werk tot 17uur, persoonlijk vin ...
Plannen, plannen, plannen 😂 Ik werk maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Zondag: eten koken voor zondag en maandag Maandagavond (als mn dochtertje op bed ligt) kook ik eten voor dinsdag Woensdag ben ik vrij en kook ik eten voor woendag en donderdag Vrijdag werk ik vanuit huis en kan ik makkelijk koken. Ik werk ook tot 17 uur en race dan naar huis/ haal eerst kind op en hoef dan nog maar het eten op te warmen.

2 jaar geleden

De een kookt en de ander haalt de kleine op. Of ik kook al eerder: zodat ik alleen hoef op te warmen. Vaak begin ik eerder, zodat ik ook iets eerder naar huis kan voor het eten.

2 jaar geleden

Hier ook ik doe de boodschappen wel 1x per week. Het gaat tot nu toe best aardig zonder het van te voren te koken. Ik laat haar op haar ikea krukje meekijken, vind ze prachtig

2 jaar geleden

Op dagen dat ik vrij ben tussen 17:30 en 18:00. Op dagen dat ik werk tussen 18:00 en 18:30. Op mijn vrije dagen maak ik al het eten voor de volgende dag als de kleine slaapt. Dan hoeven we dat alleen op te warmen. Vaak is dat iets van verse soep of rijst/pasta. Op de opvang eten ze rond 16u een broodje dus z’n honger valt gelukkig wel mee.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier ook ik doe de boodschappen wel 1x per week. Het gaat tot nu toe best a ...
Oja, dat ook! 1x per week boodschappen en samen koken met Luna als ze wel thuis is. Mag ze zelf de schilletjes opruimen of alvast een worteltje knagen of groentes wassen. Maar vind het wel effectiever zonder Luna. 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Oja, dat ook! 1x per week boodschappen en samen koken met Luna als ze wel t ...
Maakt hier niet zo uit eigenlijk, ze knaagt best nog wat groebte weg zoals paprika ofzo